Wpis z mikrobloga

co najmniej dziwna optymalizacja X-Plane 11

wyniki benchów w 1080p wszystko na max + FXAA
1
FRAMERATE TEST: time=101.3, frames=9389, fps=92.70
GPU LOAD: time=101.3, wait=0.8, load=0.8%

2
FRAMERATE TEST: time=104.4, frames=8597, fps=82.36
GPU LOAD: time=104.4, wait=0.7, load=0.7%

3
FRAMERATE TEST: time=101.7, frames=7141, fps=70.21
GPU LOAD: time=101.7, wait=0.6, load=0.6%

4
FRAMERATE TEST: time=101.4, frames=4451, fps=43.91
GPU LOAD: time=101.4, wait=0.4, load=0.4%

5
FRAMERATE TEST: time=102.8, frames=3287, fps=31.97
GPU LOAD: time=102.8, wait=0.3, load=0.3%

54
FRAMERATE TEST: time=101.4, frames=4334, fps=42.75
GPU LOAD: time=101.4, wait=0.4, load=0.4%

tu procedura
http://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/114741-xp11-gpu-fps-test%C2%A0-comparison/

tu wyniki społeczności
https://docs.google.com/spreadsheets/d/15rNa7_naUM8a4YzzrzwrxvWSl4X8SHesshZGm7H54AI/pubhtml#

1-gra jest w becie ale ma wyjść 15 lutego (tak widzę na Steam)
2-brak wsparcia dla SLI/Crossfire, jakieś mętne tłumaczenie deva http://www.x-plane.com/kb/slicrossfire-x-plane/
3-słabe wykorzystanie sprzętu:


4-graficznie gra wygląda przeciętnie (oczywiście to sim, ale imo dla immersji wygląd jest równie ważny jak aspekt symulacji, gramy oczami przecież?)
5-sprawdze sobie na triplu jeszcze, widzę regulację FOV, mam nadzieje że pełny POV także dostępny

mój rig


#xplane #lotnictwo #gamedev #benchmark #symulatory
Pobierz rauf - co najmniej dziwna optymalizacja X-Plane 11

wyniki benchów w 1080p wszystko...
źródło: comment_nHHKw9pRTbYqfIC91OBSGc3rmAL6NtaV.jpg
  • 25
Z cpu fakt, lepiej chodzi na i5 wyżej taktowanym niż i7


@starydobrySUQ: to nie tak, przypuszczalnie działa szybciej na single core (tak jak w niektórych benchach) jak wymusisz w uefi 1 rdzeń to zwykle pójdzie trochę szybciej niż cały układ (szczególnie z włączonym HT), raczej nie ma możliwości żeby w normalnych rozwiązaniach i7 (na tych samych taktach) tracił do i5...