Wpis z mikrobloga

co najmniej dziwna optymalizacja X-Plane 11

wyniki benchów w 1080p wszystko na max + FXAA
1
FRAMERATE TEST: time=101.3, frames=9389, fps=92.70
GPU LOAD: time=101.3, wait=0.8, load=0.8%

2
FRAMERATE TEST: time=104.4, frames=8597, fps=82.36
GPU LOAD: time=104.4, wait=0.7, load=0.7%

3
FRAMERATE TEST: time=101.7, frames=7141, fps=70.21
GPU LOAD: time=101.7, wait=0.6, load=0.6%

4
FRAMERATE TEST: time=101.4, frames=4451, fps=43.91
GPU LOAD: time=101.4, wait=0.4, load=0.4%

5
FRAMERATE TEST: time=102.8, frames=3287, fps=31.97
GPU LOAD: time=102.8, wait=0.3, load=0.3%

54
FRAMERATE TEST: time=101.4, frames=4334, fps=42.75
GPU LOAD: time=101.4, wait=0.4, load=0.4%

tu procedura
http://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/114741-xp11-gpu-fps-test%C2%A0-comparison/

tu wyniki społeczności
https://docs.google.com/spreadsheets/d/15rNa7_naUM8a4YzzrzwrxvWSl4X8SHesshZGm7H54AI/pubhtml#

1-gra jest w becie ale ma wyjść 15 lutego (tak widzę na Steam)
2-brak wsparcia dla SLI/Crossfire, jakieś mętne tłumaczenie deva http://www.x-plane.com/kb/slicrossfire-x-plane/
3-słabe wykorzystanie sprzętu:


4-graficznie gra wygląda przeciętnie (oczywiście to sim, ale imo dla immersji wygląd jest równie ważny jak aspekt symulacji, gramy oczami przecież?)
5-sprawdze sobie na triplu jeszcze, widzę regulację FOV, mam nadzieje że pełny POV także dostępny

mój rig


#xplane #lotnictwo #gamedev #benchmark #symulatory
rauf - co najmniej dziwna optymalizacja X-Plane 11

wyniki benchów w 1080p wszystko...

źródło: comment_nHHKw9pRTbYqfIC91OBSGc3rmAL6NtaV.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rauf: Z cpu fakt, lepiej chodzi na i5 wyżej taktowanym niż i7, co do ramu sie nie zgodzę bo wylewa się bokami vram i ram, jak odpalasz symulacje to ładuje 500mb, po 30min lotu komputer zmienia nazwe na solgaz i matka gary na nim ustawia. Co można zauważyć to np start z dużego lotniska, lecisz przez pas na 20fps a jak obrócisz kamere żebo popatrzeć na terminal to sie w-----e
  • Odpowiedz
@starydobrySUQ: co jest pod n00b, bo nie wiem jak siebie zdefiniować ( ͡º ͜ʖ͡º)

dla mnie to ta produkcja ma jakiś cap na renderowanie, być może powiązanie próbkowania phys z fps? nie widziałem żeby przekroczyła 100fps (poza menu gdzie wali w
  • Odpowiedz
@rauf: zacznijmy od tego kto to robi https://en.m.wikipedia.org/wiki/Laminar_Research

-Plane differentiates itself from other simulators by implementing an aerodynamic model called blade element theory.[6] Traditionally, flight simulators emulate the real-world performance of an aircraft by using empirical data in predefined lookup tables to determine aerodynamic forces such as lift or drag, which vary with differing flight conditions. These simulators sufficiently simulate the flight characteristics of the aircraft, specifically those with known aerodynamic data, but are not useful in design work, and do not predict the performance of aircraft when the actual figures are not available.
  • Odpowiedz
@rauf: nie chce ich jakoś specjalnie bronić ale jak np samolot który już znasz jak malucha ojca zaczyna stroić fochy to się okazuje że są dosyć logiczne i i np, kończy się wacha to ustawiasz mieszanke na ubogą i dolewasz resztki z baku chuśtaniem! Taki przykład. To straszna choroba jak połkniesz bait.
  • Odpowiedz
@chuckd: mnie co sie nie podoba? Nie wiem jak skompilować j----e .c żeby mcp zaczęło działać.
Generalnie każdy napotkany problem w praktyce udowadnia że jestem cienki jak sik pająka i kopie w goglach, jeszcze troch i bedzie programista za 1850brutto ze mnie
  • Odpowiedz