Wpis z mikrobloga

@Ospen: Wbrew pozorom - decyzja moderatora była zgodna z informacją, którą dostarczył mu panel moderacyjny. Moderatorzy nie mają wglądu do wielu informacji, a swoje decyzje muszą opierać o panel moderacyjny, a nie na intuicji czy poszlakach. Dlatego wprowadziliśmy stanowisko moderatora głównego, który pracuje z nami w biurze, ma zdecydowanie więcej uprawnień i w razie wątpliwości może ponownie weryfikować decyzje moderatorów.
@a__s: A możnaby tak prosić, żeby ten konkretny moderator, z "panelem moderatora" już nie ruszał moich zgłoszeń, tylko kierował je do tego głównego albo któregoś z kolegów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ospen: Każdy inny moderator podjąłby identyczną decyzję. Jeżeli w panelu nie ma wskazanych multikont, to moderatorowi nie wolno zbanować użytkownika za multikonto. Naprawdę, wolę pomyłki takie jak ta (które staramy się w miarę szybko weryfikować i poprawiać), niż pomyłki, w których banowalibyśmy ludzi niesłusznie za multikonto.