Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dzień dobry.
Mam pytanie do osób które przechodziły walkę z UP w sprawie dotacji na własną działalność. Sytuacja wygląda tak:
Od dość długiego czasu zajmuję się tworzeniem/obsługą stron, szkoleniami z obsługi systemów CMS etc. Złożyłam więc wniosek o dotację na działalność z tej branży i tu ściana:
- panie wstępnie przeglądające wniosek zakwestionowały koszty sprzętu (np. laptop za 4 000zł nie przejdzie bo można kupić taki za 1000zł)
- brak wykształcenia w tym kierunku
- dla pań nie ma żadnej pewności, że to wypali (one nie do końca mają pojęcie o dzisiejszym IT, więc przypuszczam, że to dla nich trochę jak magia gdy zobaczył jaki będzie profil działalności firmy)

Argument, że mam pisma od firm które deklarują chęć współpracy trafia w próżnię.

Dodatkowo z wykształcenia jestem zarządcą nieruchomości. Mam studia w tym kierunku, licencję etc. Więc panie zasugerowały żeby zmienić profil działalności np. na tworzenie stron dla firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami etc. Tylko pytanie czy to nie będzie wpakowanie się na minę? Takich zleceń najpewniej nie będzie wcale więc co w razie kontroli? Z drugiej strony jako firma przecież nie odmowie jeśli ktoś się zgłosi żeby zrobić mu stronę np. salonu fryzjerskiego.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: W kwestii laptopa to jest gówno prawda, znam kilka osób które np do kancelarii prawnej brały lapki po pare tysięcy i aparat lustrzankę w razie gdyby w terenie musieli jakieś postępowania dowodowe przeprowadzać, a wiadomo, że służy do prywatnych celów wyłącznie. Zasadniczo wszystko zależy na kogo trafisz w urzędzie. Albo 3 kompy do biura rachunkowego bo jeden to niby do pracy, drugi laptop jakby do klienta trzeba było pojechać no