Wpis z mikrobloga

Yol, jestem programistą 15k, ale po podatkach zostaje mi tylko 10 :/ Lubie swoją pracę, poświęcam jej i książkom także sporo wolnego czasu i pomyślałem, że mógłbym co niektórych ludzi poduczyć, wprowadzić do programowania. Sam kiedyś zaczynałem i wiem, że to jest najtrudniejszy etap, potem leci z górki.
Robię sobie swój prawdziwy, użyteczny projekt, nie żadne tam kalkulatory i inne teoretyczne pierdoły.
Takie coś chciałbym zrobić całkowicie za darmo, ile mi czasu wystarczy.

Jeżeli ktoś załapie bakcyla to fajnie, a jak nie to przynajmniej próbował :)
Nie wiem ile osób będzie zainteresowanych, ale wiem, że dużo osób bierze co darmo dla zasady, nawet jak nie potrzeba.
Dlatego po iluśtam godzinach proponuje zakończyć takie wdrożenie i się rozstać, jako że już będziesz znał podstawowe co/gdzie/jak/dlaczego.
Ewentualnie mógłbym prowadzić poważniejsze lekcje po kilka osób np w cenie 40zł/h.
Zakładam, że jak ktoś jest zainteresowany to odpuści sobie pare fajek i piwek i w siebie zainwestuje, a jak ktoś faktycznie nie jest tyle w stanie zebrać, to będzie wiedział jak samodzielnie szukać, a wszyscy którzy biorą dla zasady bo darmo odpadną :)

Dałem "rozdajo" bo wdrożenie, rozmowy, pytania, wytłumaczenie podstaw jest całkowicie za free.
Czekam na info, konstruktywną krytykę i zapewne hejty.

#rozdajo #naukaprogramowania #programowanie #programista15k
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czym jest Projekt15k


@grabowski_f: ja p------e szara czcionka na białym tle, dopiero jak scrollnąłem na sam dól to zauważyłem że tam w ogóle są napisy, wcześniej myślałem że jeszcze się ładuje jakieś content-g---o javascriptem. designer powinien w biedronce pracować.
  • Odpowiedz
@BlackFacePL: napisz priva, będzie mi tak łatwiej ogarniać
@Saklavi: javascript, nodeJS,
@grabowski_f: byłem, mocno was już krytykowałem tutaj, za dużo gdakacie, za mało robicie
@DawPi: a da sie ?