Wpis z mikrobloga

Mirki mam dylemat. Kupuję żonie rower i wybór padł na meridę z serii 300 jednak mam możliwość kupna big seven w swoim mieście albo zamówienia big nine z dość oddalonego miasta w tej samej cenie. Czy koło 29 jest na tyle lepsze od 27 żeby kupować dalej i nomen omen rezygnować z gwarancji? Nie mam doświadczenia z 29r'ami, a czytałem że są dużo lepsze stąd pytanie o wasze doświadczenia

#rower #rowery
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@badylord: nie są lepsze, są inne. Trudniej je rozpędzić i gorzej skręcają na wąskich ścieżkach, ale jak rozbujasz to lecisz jak czołg i połowy syfu na drodze nie poczujesz. Weź też poprawkę na wzrost, bo mają często wyżej support.
  • Odpowiedz
@badylord: 27.5 max, ja bym przymierzył S lub coś mniejszego od 17" bo może być delikatnie za duża, choć nie powinno to być wielkim problemem. Ja mam 179cm i jeżdżę na 17"/M, ale ja wolę mniejsze ramy.
  • Odpowiedz
@badylord:
1 - zbudować - nie kupować. mogę dać Ci kompletny wykaz elementów do złożenia fajnego rowerku w tej samej kasie ale o niebo lepsze komponenty. Dodatkowo możesz dopasować rower konkretnie pod żonę. Będzie też zdecydowanie lżejszy niż rowery fabryczne.
2 - Świetna zabawa - kupujesz puzzle, składasz. Z żoną, dziećmi - kreatywne spędzanie czasu.
3 - żona doceni że zrobiłeś coś dla niej samodzielnie.
4 - Merida
restofme - @badylord: 
1 - zbudować - nie kupować. mogę dać Ci kompletny wykaz eleme...

źródło: comment_LxqgcAJYFdGtpgFK5D9WoWxxGZtiXDVf.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@restofme: Możesz podrzucić taki wykaz elementów. Chętnie przeglądnę i może się za takie coś wezmę mimo braku jakiegoś zaawansowanego doświadczenia z budową rowerów chociaż chciałbym sie kiedyś nauczyć rozkręcania roweru na 0 i ogarniania przy nim wszystkiego :) Z tą meridą kusi mnie jedynie to że jest fabrycznie nowy a żonie się bardzo podoba malowanie ramy :D no i przecena na 2500
  • Odpowiedz