Wpis z mikrobloga

@Rezonator: Wygląda że to tylko kurz na lakierze, masz rację nie maluj tego tylko wyczyść i spoleruj, natomiast silnik to bym pruł i wyczyścił z zewnątrz, parę detali zasługuje na powtórkę z chromu.

Super stan, nie rozgrzebany komplet, mechanicznie też pewnie nie najgorzej.

A cena to już w ogóle zasługuje na zazdrość :-)

Boczki do znalezienie choć Ty potrzebujesz raczej metalowe i z przyzwoitym fabrycznym lakierem, to już trudniej.

Gx
@ZajebbcieTrudnyNick nie cytuj Wikipedii bo pewnie tam wyczytałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
MZ 150 byle produkowane po 80roku. Wygodniejsze bo zawieszenie hydrauliczne z przodu. Temu też wygodniejsze. Mocniejsze bo 4 kanaly płuczace zamiast dwóch jak WSK. Hamulce lepsze bo już tarcza. To jest takie porównanie jak ktoś za łebka marzył o Simsonie jeżdżąc polskim Rometem.
@Rezonator:

Co jest złego w wikipedii? Z resztą oficjanlna strona Motorradwerk Zschopau potwierdza ze na linii montazowej puscili juz w 26 a wczesniej tez byly produkowane ale nie seryjnie

MZ 150 byle produkowane po 80roku.


W roku 1959 rozpoczęto produkcję 125, 150, 175 i 250. Na przykład 1961 i produkcja MZ RT 125

Koniec tematu bo nie widzę żadnego kierunku w którym mogłaby się ta dyskusja rozwinąć ( ͡° ͜
@Rezonator: Nie za prosto byś chciał?

Czapkę i garnek musisz zdjąć, ocenić luz na wale, jednak to nie PRL i wypada zadbać o sprzęta a ceny gratów przyzwoite. Poza tym wymienić olej w amorach przód i tył, łożyska główki ramy, zmienić dół, oś wahacza przesmarować, napęd licznika rozebrać. Wszystkie stałe smary do wymiany, bo one już stoją dęba. Wszystkie simmeringi też do wymiany, na szczęście nie trzeba łupać silnika żeby to
@ZajebbcieTrudnyNick: WSK125 to silnik DKW z lat 30tych, nie do #!$%@?, jeździła na wszystkim i nie dała się zatrzeć, trzeba tylko pilnować regulacji zapłonu.
Owszem zawias to była porażka a wydajność szczękowych spowalniaczy jeszcze większa a techniczna kultura produkcji dekady za Niemcami czy Czechami.

To 175 miała problemy.

Gx