Aktywne Wpisy
Woland666666 +9
UWAGA PRZYGLUPY MAM WAZNY KOMUNIKAT
GLOSUJE,GŁOSOWAŁEM I BEDE GŁOSOWAŁ NA PIS.
POBIERAM 500+
JESTEM ZADOWOLONY
TO NIE ZARZUTKA,MYŚLICIE,ŻE WYBORCY PISU NIE ISTNIEJĄ? JESTEŚMY!!!!!!!
CO,BOLI DUPA? MA BOLEĆ!!!!
GLOSUJE,GŁOSOWAŁEM I BEDE GŁOSOWAŁ NA PIS.
POBIERAM 500+
JESTEM ZADOWOLONY
TO NIE ZARZUTKA,MYŚLICIE,ŻE WYBORCY PISU NIE ISTNIEJĄ? JESTEŚMY!!!!!!!
CO,BOLI DUPA? MA BOLEĆ!!!!
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Czerwony_jak_WIG20_OALzI5LKgW,q60.jpg)
To może być ciężki rok dla regionalnych lotnisk w Polsce. Od 1 stycznia 2017 roku latanie z i na mniejsze lotniska w kraju stało się dla linii lotniczych dwa razy droższe niż do Warszawy. To efekt podniesienia opłat terminalowych pobieranych przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej. Artur Tomasik, prezes Związku Regionalnych Portów Lotniczych, w rozmowie z wnp.pl mówi wprost: to znacząco wpłynie na kondycję finansową wielu lotnisk w kraju.
#polska #lotnictwo #pazp #ekonomia #finanse #pieniadze #mikroreklama
No niestety mamy taki kształ kraju, że na dłuższą metę lotnictwo wewnątrzkrajowe nigdy nie będzie transportem numer 1. Po prostu odleglości między krańcami Polski nie są tak duże, żeby ludzie się decydowali na samolot względem np. pociągu czy samochodu.
Popatrzcie na kraje, gdzie transport lotniczy króluje, a które od Polski są biedniejsze i jak się kształtują np.: Tajlandia, Wietnam, Malezja. Wszystkie te kraje maja jedne z
@invtraveler: To powód, dla którego należy zwiększać opłaty dla mniejszych lotnisk, a jednocześnie faworyzować główne lotnisko w kraju? Przecież to absurd. Dodatkowo z tych lotnisk jest prowadzony ruch międzynarodowy...
W rzeczywistości możliwym powodem dla takich opłat i różnicy jest de facto nie faworyzowanie Okęcia, ale LOTu.
Inna sprawa, że w kontekście tego o czym pisałeś na początku, powyższe działania są absurdalne.