Wpis z mikrobloga

Witam, 7 listopada przyjechał kurier i odebrał wcześniej zgłoszony przeze mnie sprzęt w ramach reklamacji, zakupiony w sklepie internetowym #vobis. Na początku grudnia dzwoniłem i dowiedziałem się, że sprzęt jest w Niemczech w serwisie i jest poddawany "czynnościom serwisowym". Tydzień temu dzwoniłem ponownie i nadal to samo. Czyli trwa to już ponad 2 miesiące. Czy to normalne? Czy prawo nie ogranicza czasowo ile taka reklamacja może trwać? Czy można ich jakoś postraszyć? Poczekam cierpliwie jeszcze kilka dni i powiem im kilka miłych słów kiedy znów zadzwonię.

#sklepyinternetowe
#reklamacja
#prawo
#pytanie
  • 3
@jabukasiga: Ogólnie z tego co pamiętam, to na odpowiedź w sprawie reklamacji mają 14 dni. Jeśli w tym czasie się nie wyrobią z odpowiedzią, to reklamacja jest traktowana jako uznana. Więc, jeśli chcieliby Ci teraz odpisać, że reklamację odrzucają, to mogą się cmoknąć

Inną sprawą jest potem reperacja danej rzeczy. Tutaj już nie ma żadnej klauzuli co do terminu, poza określeniem, że ma być wykonana "niezwłocznie"