Wpis z mikrobloga

#x-kom #xkom @x-kom

Kupiłem ponad rok temu laptopa i dysk ssd goodram cx100. Wszystko chodziło idealnie, do przedwczoraj.
Odpalam laptopa i nie wykrywa dysku. Podłączałem pod różne pc, różnymi kablami sata, ale nawet go nie wykrywa.
Stwierdziłem że co tu się bawić, znalazłem pudełko od dysku, poszukam faktury i biegnę do x-komu.
Problem taki, że laptopa jak i dysk zamawiałem telefonicznie i średnio mogę znaleźć dowód zakupu. (pewnie gdzieś jest i kiedyś go znajdę, ale teraz nie mogę) Dlatego pytam, czy podając numer telefonu oni mogą jakoś online znaleźć mój dowód zakupu?

Czy generalnie jestem w dupie i muszę sam znaleźć w domu?
  • 11
@arhu: cx100 to najgorsze gówno, kiepski to był pomysł kolego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z tego co wiem faktura jest u nich, przypisana do twojego numeru seryjnego. Zadzwoń na infolinię i uprzedz ze masz ten konkretny model to wymienia ci na miejscu na nowszy.
@yoloBaklawa: Póki co jak dzwoniłem żeby zapytać czy bez dowodu zakupu cokolwiek zrobię, facet powiedział żebym poszedł do salonu i tam bez problemu wszystko załatwię.
A że akurat mam zajęcia obok x-komu to zajrzę tam.

Czyli mam mówić wprost żeby wymienili na nowszy model?
@arhu: bardzo nam przykro z powodu problemów z Twoim laptopem. Zapraszamy do salonu, jeśli miałabyś jednak dodatkowe pytania jesteśmy do Twojej dyspozycji