Wpis z mikrobloga

[02/99] - Dzień trzeci

Słowem wstępu, @Trzustek poinformował, że na telefonie nie działa kontrola nad graczem, temu pierwsze co zrobiłem to dodałem. Może kiedyś dodam pełną wsparcie dla telefonów.

Niestety z powodu nie odemnie zależnych, nie udało mi się dziś pomóc nikomu, chyba jakieś święto narodowe czy coś. Na stackoverflow, zanim zdarzyłem napisać swoją odpowiedź temat znikał, tak 4 razy więc sobie odpuściłem.

W aktualnej wersji gry, v0.4 dodałem:
- skakanie po wciśnięciu dodowlnego klawisza i naciśnięciu na okno gry
- dodanie assetów (ziemia i niebo)
- wymiana kolorów
- dodanie trzymania najwyższego wyniku w localStorage w obręmbie jednej wersji
- dodanie dzwięków skoku i śmierci

Pozostało:
- dodanie preload assetów
- dodać asset postaci
- dodać assety przeszkód (2-3)
- poprawić detekcję
- dodanie poziomu trudności
- dodanie wyboru ilości przeciwników
- dodanie ekranu powitalnego
- dodanie instrukcji na starcie
- refactor (tydzień po skończeniu reszty)

Link - http://bit.ly/2hXCns2
Może ktoś z #gamedev, się wypowie i powie czy idę w dobrym kroku, bo wczoraj z #naukaprogramowania słaby był odzew.
#100daysofcodemz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Igoras: znam ten problem z przeszkodami, ustawiane są losowo, nie jest analizowana pozycja innych, mam pomysł jak to rozwiązać więc zachęcam do sprawdzenia tego jutro.
  • Odpowiedz
@MegaZU0: zrób skok na podstawie sinusa, będzie bardziej naturalne i przyjemne w graniu B)
przy spawnowaniu przeszkód po prostu sprawdzaj, czy poprzednia nie jest zbyt blisko (minimalna odległość może zależeć od wielkości bloku ale to już jak nie będziesz miał co robić)
  • Odpowiedz