Aktywne Wpisy
PrawaRenka +427
#usa
Demontaż NATO i oddanie Polski pod wpływy rosyjskie to uczciwa cena za ból d--y lewactwa ehhh
Demontaż NATO i oddanie Polski pod wpływy rosyjskie to uczciwa cena za ból d--y lewactwa ehhh
WielkiNos +91
Beka z frajerów, którzy myślą, że wynik wyborów w Stanach wpłynie na ich życie. /s
#usa #bekaztwitterowychjulek #takasytuacja
#usa #bekaztwitterowychjulek #takasytuacja
Jak radzicie sobie z obowiązkami domowymi, gotowaniem, itp?
Ja, odkąd pracuję na cały etat, żyję w coraz większym syfie i odżywiam się coraz gorzej.
W sumie, jak odliczę od doby czas na sen, pracę, dojazdy, poranne szykowanie i jedzenie to z tych 24 godzin zostają mi do zagospodarowania cztery i zwyczajnie nie jestem w stanie w taki grafik zbyt wiele wcisnąć. Do tego dwa razy w tygodniu treningi, to też minus 2h tego dnia. Jak wracam do domu, ze świadomością, że po drodze mam jeszcze zrobić jakieś zakupy, wcisnąć gdzieś zrobienie prania, to ostatnią rzeczą o jakiej myślę, jest godzina stania przy garach, żeby zrobić normalny obiad, kolację, przygotować jedzenie do pracy. I tak coraz więcej jedzenia na wynos, mrożonek, zapychaczy.
Jak wy sobie z tym radzicie? Próbowałam przygotowywania posiłków w weekend na cały tydzień, ale to marnie zdawało egzamin bo raz, że ileś godzin przy garach trzeba spędzić, dwa, że wiele rzeczy które jem nie nadają się do mrożenia (świeże warzywa liściaste na przykład), trzy, że zwyczajnie ciężko było z miejscem w lodówce/zamrażarce, żeby upchać ileś posiłków.
Halp, jak żyć.
#pytanie
jeżeli chodzi o sprzątanie- systematycznie, co nasyfisz od razu sprzątasz, nie ma nic gorszego niż stos naczyń w zlewie po paru dniach :P
wtedy wracajac z robo bierzesz sobie obiadek i blisko masz na zdrowe zakupy.
Robi sie duza oszczednosc czasu i zdrowo.
welcome to real life ( ͡° ͜ʖ ͡°)