Wpis z mikrobloga

Tak jestem zielonką ale śledzę wykop i mikro już od dłuższego czasu. Chciałbym podzielić się z wami moją historią o dość krępującej i możliwe że nieodwzajemnionej miłości. Chciałbym także poprosić o radę i wasze zdanie na ten temat, bo wasza perspektywa jest dużo bardziej obiektywna niż moja. Zaznaczam na wstępie że jestem gejem i zakochałem się w moim najlepszym przyjacielu (który nie wie, że jestem homo). I uprzedzę zarzuty: Nie piszę tego już na samym wstępie, żeby pokazać, że to takie modne, nowoczesne i w ogóle że geje są super, homopropaganda level 3000, bo wcale tak nie myślę. Sam jestem na etapie godzenia się z własną orientacją i czasem bycie gejem uprzykrza mi życie, mam momenty, że marzę o byciu hetero, ale no trudno. Piszę to po to bo wiem, że istnieją osoby, które tego nie akceptują i rozumiem że mogą czuć niechęć, dlatego takim osobom zalecam zignorowanie dalszej treści i scrollowanie niżej. Ale wracając do głównego wątku. Z moim obecne najlepszym przyjacielem znamy się już trochę czasu. Ale zdałem sobie sprawę, że zależy mi na nim bardziej niż myślałem, jakiś ponad rok temu. Mamy wspólnych znajomych, mieszkamy w tej samej okolicy, więc powiedzenie mu o czymś takim, jest dla mnie praktycznie czymś niemożliwym do zrobienia w obecnej chwili. Problem polega w tym, że ja nie mam pojęcia czy jest gejem, bo mam wrażenie że wysyła sprzeczne sygnały. Jeśli okazałby się hetero to nie chciałbym go stracić jako przyjaciela, bo uwielbiam z nim spędzać czas, mimo że czasem to może być toksyczne dla mnie. Nie mam pojęcia jakby na to zareagował, gdyby on okazał się hetero. Potrafię sobie wyobrazić, że nawet samo powiedzenie że jestem gejem (nawet bez dodawania że się w nim kocham), mogłoby zniszczyć naszą znajomość, bo jednak to bardzo prawdopodobne i nawet dla geja zrozumiałe że chłopak hetero jakoś średnio chciałby mieć najlepszego przyjaciela geja. W moim wpisie chodzi o to, by pomocne mirki (szczególnie te hetero) pomogły mi trochę w odczytaniu