Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zdrowie #cera #lekarz #help
Wołam od razu @MINDGAME, bo on cierpi na podobne przypadłości.
Czytalem rano cumplu, że masz ŁZS. Powiesz mi czy ja mam podobne objawy do twoich? Otóż mimo że już jestem po studiach, to dalej mam #!$%@?ą cerę. Tłusty nos z wągrami/zaskórnikami i tłuste czoło. Chociaż z drugiej strony po umyciu się tak jakby skóra mi się troszeczkę łuszczyła i była matowa. Co jakiś czas wyskakują mi na mordzie mniejsze ilości syfów, na szyi, plecach i ramionach mam ich trochę więcej. Bardzo szybko przetłuszczają mi się włosy, jak nie jestem ostrzyżony na sebę to po pół dnia mam smalec na głowie. Do tego co jakiś czas nawracający łupież, może nie strasznie wielki, ale jest. Od kilku tygodni zauważyłem do tego pojawianie się syfów na głowie.
Jeśli tak, to co z tym robić? Poza ewentualnym #!$%@? się by nie przekazywać swoich #!$%@? genów dalej.


Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 23
@AnonimoweMirkoWyznania: Ok, jestem już. Z tego co czytałem każdy ma inne tego objawy. Wiadomo musisz codziennie brać prysznic i myć włosy, bo w krótki okres czasu będziesz miał przetłuszczone. Po nowym roku idę do dermatolog i jakby co to napiszę jak przebiegła wizyta. Byłem na razie dwa razy, ale nic to nie pomogło. Ponad 500 zł wydane i żadnego efektu to nie przyniosło. Próbuje teraz naturalnych sposobów walki z tym jak
@Milady88: Mocne antybiotyki podobno działają, ale potem nastepuję i tak nawrót choroby i chyba grzyb się uodparnia więc ta sama kuracja spowoduje fiasko.