Wpis z mikrobloga

@rzet: płatne jest wsparcie techniczne. Płacisz za to, że pod telefonem/mailem siedzi technik 24h który w razie problemów Ci pomoże. Tylko taki system z dostępnym wsparciem może konkurować z Windows Server w niektórych branżach. A jeżeli nie chcesz płacić to bierzesz CentOSa.
  • Odpowiedz
@rzet: co do zacofania, to z dużym opóźnieniem pewne rzeczy trafiają do RH ale to wynika bardziej z tego, że tak jak napisałem jest to system przeznaczony do organizacji, gdzie zmiany są mocno rozciągnięte w czasie. Z doświadczenia wiem, że jest to często zaleta.
  • Odpowiedz
@CentrumOpenSource: jako tester softu pod centos/redhat jestem wielce niezadowolony z tego systemu.

Klienci jeszcze potrafią siedzieć na 5.x.. A tam Python 2.4. Pozatym jako system do pracy to topór y strasznie bo w repo pusto albo stare zbudowane wersje.

Nie ma i3wm a dają domyślnie w 7 GNOME 3 który jest gorszym mulem niż Windows.
  • Odpowiedz