Wpis z mikrobloga

Nie wiem czy wiecie że Rockstar swego czasu obiecał DLC do singla i niepatchowanie nieszkodliwych glitchów które nie mają wpływu na rozgrywkę, a są powszechnie lubiane przez graczy:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates

In general, we are open to keeping unintended ‘glitches’ in the game if players enjoy them and they aren’t causing any negative impact to gameplay or fairness in any way.

Szkoda tylko że to było dwa lata temu, a od tego czasu dużo się zmieniło - ze studia wyleciał Leslie Benzies, prezes i wieloletni pracownik studia (robił w R* od 1999 jak jeszcze firma nazywała DMA Design, a połowy gtaczy GTA:O nie było jeszcze na świecie), zablokowano wszystkie niezależne multiplayery do V (a przecież to z takich niezależnych projektów jak VCMP, a potem SAMP R* czerpał inspirację dla GTAO), spatchowano Cargoboba i Titana, możliwość przemalowywania stockowych felg, oraz robienia stance (obniżania zawieszenia poprzez strzelanie w koła), regularnie kasuje się graczom zapisane stroje, #!$%@? ekonomię gry w kierunku grindowania i pay2win, a obiecane DLC do singla najwyraźniej szlag trafił - nie dość że od ponad roku nie dodają już opcji kupna aut z DLC w singlu to do tego zablokowano możliwość wyspawnowania aut z multi nawet przy użyciu trainera/edytora sejwów - auto znika od razu przy próbie zbliżenia się do niego.
Niestety nawet największe legendy upadają. W sumie idealny przykład jak w krótkim czasie zepsuć sobie reputację na którą firma pracowała dwie dekady (w branży gier to jest niemal jak stulecia).

#gry #pcmasterrace #gta #gtav #gtaonline #rockstar #cockstar
o.....y - Nie wiem czy wiecie że Rockstar swego czasu obiecał DLC do singla i niepatc...

źródło: comment_lDfiePQq1g1QesGgvJDDbq6AMl1268BC.jpg

Pobierz
  • 30
@oficer-prowadzacy: ale to nie jest żadna obietnica, a jedynie zajawka co może się pojawić w przyszłości. Co do glitchy, pewnie zostały zlikwidowane gdyż źle wpływały na kolejne dlc.
Ale hurr durr Rockstar to teraz wielkie złe korpo bo nie daje nam DLC do singla, (wydanie DLC też byłoby dla nich na plus, bo ludzie daliby im dodatkowy hajs, więc brak takowego musi mieć jakiś powód).
@cwany_lis:

(wydanie DLC też byłoby dla nich na plus, bo ludzie daliby im dodatkowy hajs, więc brak takowego musi mieć jakiś powód).

.... ale dodanie do gry nowego auta jest tansze i prostsze niz zrobienie pelnoprawnego dodatku
rynkiem rzadza kołnierzyki, oni wiedza ze lepiej zarobia wypuszczajac 10 gowno DLC niz dodatek, ida na latwizne i chca zmaksymalizować zyski, patrza na te swoje gowniane wykresy w exelu a pozniej upadaja bo nikt
ale to nie jest żadna obietnica, a jedynie zajawka co może się pojawić w przyszłości.

@cwany_lis:
Gdyby czegoś takiego faktycznie nie mieli w planach to by o tym nie pisali, R* był zawsze wyjątkowo ostrożny z dozowaniem informacji, a i tak po prostu nie rzuciliby takiej zajawki o fabularnym DLC.

Co do glitchy, pewnie zostały zlikwidowane gdyż źle wpływały na kolejne dlc.

Wut. Niby jak? W jaki sposób możliwość otwarcia Titana
@cwany_lis: ja wiem ze wiedza, przy tych grach nie pracuja debile, ale co z tego jak pozniej do takiego dyrektora artystycznego i grupy jego kucy przychodzi wydawca i mowi

sluchaj james, #!$%@? mnie obchodzi co tam sobie chcesz wykucowac, to zajmie za duzo czasu a ja chce zeby pieniazki od gojow splynely na moje konto juz dzisiaj, doimy ta krowe, rozumiesz?? wiec #!$%@? rysowac mi tutaj nowa furke do multi bo
Gdyby czegoś takiego faktycznie nie mieli w planach to by o tym nie pisali, R* był zawsze wyjątkowo ostrożny z dozowaniem informacji, a i tak po prostu nie rzuciliby takiej zajawki o fabularnym DLC.


@oficer-prowadzacy: no może mieli w planach, ale te uległy zmianie(podobnie było z W3 też dużo było zaplanowane, część planów zmieniono, część porzucono) to dalej nie jest jakakolwiek obietnica.

Wut. Niby jak?


@oficer-prowadzacy: Nie wiem, choćby te
Nie wiem, choćby te glitche po dodaniu nowych dlc powodowały wykraczanie się gry.

@cwany_lis:
No właśnie nie bardzo. Zresztą przez pewien czas R* miał politykę nieusuwania glitchy niepsujących rozgrywki (którą sami ogłosili w ww. arttkule) i jakoś działało. Dopiero potem włączył im się #!$%@?-mode i zaczęli patchować wszystko jak leci.
@cwany_lis: nie rozumiem czemu tak usilnie probujesz ich bronic, dla mnie to co robi r* to ewidentny skok na kase i z calym uznaniem dla zespolu ludzi ktorzy rzeczywiscie pracowali przy tej serii (artysci, programisci) widze w jakim kierunku idzie rozwoj serii GTA, poddaja sie trendom pod ktorymi wplywami jest rynek gier wideo

nie wydaja pelnoprawnych dodatkow bo teraz nikt tego nie robi, nikomu to sie nie oplaca, taniej jest dodac
@oficer-prowadzacy: Jeśli serio tak było no to nie miło z ich strony, tu nie zamierzam ich bronić.

nie rozumiem czemu tak usilnie probujesz ich bronic


@goltus: Bo padły oszczerstwa, jakoby DLC do singla było obiecane, a to nie prawda. Mi też się nie bardzo podoba to co się teraz dzieje w R*, ale nie wylewam na nich pomyj bo ubzdurało mi się coś, o czym nie było mowy.
@cwany_lis:
W tym artykule z końca 2013 też pisali o planowanym DLC do trybu fabularnego
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51955/gta-online-update-free-deathmatch-race-creators-this-week-captur.html

GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

Co prawda żadnych konkretów poza tym że miał wyjść w 2014 roku, ale plany
@oficer-prowadzacy a dodali jakieś nowe napady? W GTA online grałem z miesiąc po wydaniu, ale jak porobilem wszystkie napady to miś znudziło w sumie. Te wyścigi czy oczyszczanie miejscówki z gangów były dość nudne. Na czym teraz GTA online stoi? Warto wracać do tego po 1,5 roku?