Wpis z mikrobloga

Byłem dzisiaj z #rozowypasek w iSpot, mówię Panu zza lady że moja Pani ma problem z randomowo resetującym się telefonem, a właściwie z jego baterią która od marca nie ma za wiele cykli ładowania 120 (500=80% sprawności via Apple) i potrafi się wyłączyć przy 45-60%, oraz numer seryjny telefonu niestety nie kwalifikuje się na globalną wymianę baterii. Pan pomacał telefon, chciał udawać mądrego po czym odpowiedział że muszę nagrać wideo jak telefon się resetuje...

#ispot #apple #ios #gownowpis #pracownikidiota #pracownikcwel #zgrzecznosci ##!$%@? #ale #zrobie #to #jutrobezniej #fajniesietaguje
  • 18
@quarox: Że niby ja nie wiem? Używam iPhonów od 4 w sumie nawet chwilowo 3GS do 6s. Obecnie mam 6s i 6 w użyciu. I tyle co się nadenerwuję na baterie w tych telefonach to tylko ja wiem.
Ciagle to samo przynajmniej u mnie. Bateria w zimę zwyczajnie wariuje. Żadna wymiana nie pomaga.
Jutro Ci mogę podesłać nagranie z taką sytuacją. Nagrane rownież na potrzeby serwisu który nie widzi problemu.
@ona_czuje_we_mnie_PINIADZ: wiem o co ci chodzi, ale myslalem ze sie naczytales i dlatego tak piszesz. ja ci od siebie powiem ze mialem 4s, 5s, SE i 6s i dopiero w tym ostatnim mialem powazne problemy z bateria i musialem odeslac do firmy przez ktora ja kupilem na gwarancje, teraz wyladowala w ktoryms z autoryzowanych serwisow. w reszcie bylo wszystko pieknie, m.in w SE gdzie bateria dawala rade cale dni i nie
@pieczywowewiadrze: Oczywiście, facet powiedział to o czym wspomniałem wyżej i nadmienił że teraz z uwagi na program wymiany baterii serwisanci mają dużo pracy, więc nie bardzo mają jak testować Jej telefon. Prosił aby nagrać (zlał) i zgłosić się bliżej marca (koniec gwarancji) ().

Sprawę załatwię, ale chciałem zwrócić uwagę na poziom obsługi pracowników iSpot Kraków Bonarka.
W tej sprawie będę się jeszcze kontaktował