Aktywne Wpisy
Pust3lnick +11
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +760
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
Piszę projekt, ale zmuszony jestem wrzucać go co jakiś czas na SVN. Ale sam wolałbym pracować w GIT.
- Ja sobie bardzo często robię commity w GIT. // używam Git Bash (czasem Tortoisegit lub SmartGit)
- Na SVN chciałbym wrzucać tylko raz na jakiś czas większy przyrost. // używam TortioseSVN
Jak to najlepiej rozwiązać?
- Nie mówcie mi o narzędziach, które kopiują commity z GIT na SVN 1:1 czy integrują SVN-GIT. Bo nie chcę wrzucać każdego commita (poza tym one chyba tak średnio działają).
- Najprostsze rozwiązanie jakie się nasuwa, to dwa folder: robocze w GIT i to do SNV. I czasem po prostu kopiuj-wklej z pierwszego folderu, do folderu z SVN i tak robienie commita.
- A może w jednym folderze repo z GIt i SVN? Robiłbym commity GIT-em, a co jakiś czas commity SVN. Nie będzie to się gryzło? Te metapliki GIT-a nie będą się wrzucały na repo SVN-a? Ale wtedy pewnie będę miał popsute ikonki folderów (na Windowsie działam).