Wpis z mikrobloga

Miałem #!$%@?ć na dziwki i alkohol ale postanowiłem zainwestować w więcej mocy u swojej księżniczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bo francuskie to tylko wino i kobiety. Poznajcie Karolinę ( ͡º ͜ʖ͡º)

Silnik 2.0HDI RHR 135 na serii 142,5KM 353,9Nm dzisiaj ma 209,2KM i 442,6Nm.
Hybrydowa turbina,
Wydajniejszy IC,
Zatkany EGR,
Czysty dolot (czyszczony ręcznie)
Szlif głowicy dla delikatnego zwiększenia ciśnienia. (musiałem szukać mocniejszego rozrusznika)
Edit:
Kute sprzęgło,
Hamulce od 2.7HDI

Mody robione już od maja 2016 roku.

Do tej pory wymieniona lewa półoś bo ją ukręciło jak szmatę po wyciskaniu wody

Pozdro wariaci!

#motoryzacja #tuning #diesel #samochody
S.....i - Miałem #!$%@?ć na dziwki i alkohol ale postanowiłem zainwestować w więcej m...

źródło: comment_9iRBv6Lfr63PMT1nyTpI9nCaEGIpVKq2.jpg

Pobierz
  • 93
  • Odpowiedz
@callmemiro: jezu co za #!$%@? ze podniesienie mocy ze 140 do 210 nie ma sensu bo opony to energysavery xD
Wiadomo ze nei sa to PZero no ale #!$%@? bez przesady. I tak mu nie zerwa przyczepnosci przy przyspieczeniu od 80km/h
  • Odpowiedz
  • 0
@callmemiro
@xspeditor
Problem tylko na starcie i ewentualnie na drugim biegu. A w mieście nie ma sensu wbijania gazu w podłogę jak za 100 metrów czerwone światło będzie. Jednak kiedy wyjeżdżasz na ekspresówke i kierowcy wyskakują na lewy żebyś zjechał ze ślimaka ty w ciągu kilku sekund z 50km/h robisz 130km/h pokazując że nie trzeba tyle miejsca a potem zostawiasz ich w tyle a oni się dziwią jak się to stało. Na
  • Odpowiedz
@xspeditor: @Stulejusz_Wielki: jak to fajnie ze gadacie o trakcji nie wspominajac o szerokosci lacka ktory jest imho kluczowy jesli chodzi o powierzchnie styku fury z glebą. Ja jezdzilem na 195 przy 360niutonach autem bez zadnych systemow i na mokrym trzebabylo respektu zeby nie poplynac a ruszanie spod swiatel czasami konczylo sie na wstydzie i popisach ala gowniarz ;)
  • Odpowiedz
Aczkolwiek coś w tym jest, że tyle aut ma przód napęd. Nawet słynne golfy vr6 przód napęd. 3.0hdi 240 koni i prawie 500 niuta i też napęd przód.


@Stulejusz_Wielki: źle rozumujesz.
Napęd na przód pozwala na lepsze upakowanie podzespołów, dzięki czemu auto nie ma dużego tunelu środkowego i podłoga bagażnika jest znacznie niżej - więcej miejsca w środku przy takich samych wymiarach. Zmieniają się oczywiście koszta podzespołów. FWD uchodzi też za
  • Odpowiedz
  • 2
@Triak jutro zapodam bo dziś brak warunków na brawure.
@HetmanPolnyKoronny wychodziły vr6 synchro. Jednak przeciętnego sebka nie stać na takie coś i większość ich to #!$%@? vr6 z napędem na przód.

@Bartisss co do części to kupiłem anglika więc mam na razie komplet.

@Baartooo ogólnie chciałem kupić w czerwonym kolorze ale sprzedawca za mocno kręcił co do jego stanu technicznego. A czerwony rzadki okaz w Polsce.
  • Odpowiedz