Wpis z mikrobloga

@cimathel: Czy takie teksturowanie ma sens jeżeli chodzi o budynki? Ja rozumiem te pewne detale jak różnice na teksturze, ale wydaje mi się to bardzo czasochłonne ręczne malowanie tekstury na każdym budynku, podczas gdy można używać decali i takich tam.
@cimathel: Chodzi rzecz jasna o UE4, nie do końca wiem jak to działa w vrayu, pewnie gorzej, ale ja do budynków rozkładam sobie texturę tak, aby nie było strechu ani błędów w orientacji, nie zastanawiając się nad wydajnością przestrzeni na UVW pod texturę, a potem korzystam z jakichś bystrych materiałów, to chyba jest łatwiejsze.

http://www.worldofleveldesign.com/categories/ue4/ue4-decals01-your-first-decal.php
http://bobbyross.com/library/streetcorner
@einz: W moim przypadku ma sens, bo nie robię tego pod UE4, ale dzięki za linki, rzucę sobie okiem jak się przymierzę do ogarnięcia silnika. Ps - wbrew pozorom to całe "malowanie" nie jest czasochłonne, bo 95% tego jest nakładana proceduralnie.