Wpis z mikrobloga

Chyba byłem w tym roku bardzo grzeczny <3
Właśnie otworzyłem paczkę od Mirabelki @choochoomotherfucker: i przyznam szczerze że paczka na 6 z plusem :3
Na wstępie bardzo Ci dziękuje za wszystko! Sprawiłaś że poczułem się jakby już dziś były święta :3 Jednym słowem trafiłaś ze wszystkim, cieszyłem się jak małe dziecko wygrzebując kolejne elementy z sianka!

To po kolei od góry:

Duża skrzynka na narzędzia przyznam szczerze że idealnie trafiłaś bo moja ma już trochę dość hehe a po drugie mam całą wuchte nowych narzędzi które gdzieś trzeba schować

dwa piwerka - Czeskie i Raciborskie, tutaj łapiesz kolejnego plusa bo zawsze lubię próbować nowe smaki. Dodatkowo paczkę odebrałem wracając po całym dniu w pracy, a piwko było zimne – paczkomat here


Chochoszki - wspomniałem że jestem studentem więc nie wiadomo kiedy dopadnie bieda ( ͜͡ʖ ͡€)

Cała wuchta słodyczy - głownie czeskich bo jak się okazało Mirabelka mieszka bardzo blisko czeskiej granicy i obdarowała mnie słodyczami rzadko spotykanymi w Polsce. Nie zabrakło również rogali. W liście wspomniałaś że mam się podzielić z #rozowypasek ale z tym może być mały problem…


Pepe - coś czego się w ogóle nie spodziewałem, wykonany perfekcyjnie i przez to zajmie honorowe miejsce w moim pokoju, żebym pamiętał że #wykoplaczyludzi i że razem tworzymy ogromną społeczność ;)

Kartonowy model wagonika z węglem - Mój Święty Mikołaj pochodzi ze Śląska, stąd taki nietypowy prezent


mała skrzynka na pierdółki - zaraz przerzucam cały sprzęt do jednej skrzynki :) w końcu nie będę nosił ze sobą pierdyliarda małych opakowań tylko jedno duże! Teraz naprawy podczas latania staną się o wiele prostsze

rurki&banany - SMAK DZIECIŃSTWA #gimbynieznajo

No i oczywiście list, o którym nie będę pisał bo zachowam go dla siebie <3


DZIEKUJE! Jest to moja druga edycja i z pewnością nie ostatnia, po takich paczkach człowiek dostaje motywacji aby zrobić w kolejnej edycji jeszcze lepsza ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gorąco polecam tego Allegrowicza!