Wpis z mikrobloga

Mirki z całego serca odradzam wam kupowanie ubezpieczenia na sprzęt elektroniczny w Ucare, który współpracuje m.in. z xkom.



Jednym zdaniem: wydałem przy zakupie prawie 140 zł za to żebym miał teraz niesprawny telefon w gorszym stanie niż przed naprawami. Mam nadzieję, że serwis za naprawy i sprowadzanie części z aliexpress wziął od nich tyle że już na mnie nie zarobili. I już nie zarobią, bo nie będę taki głupi i już ubezpieczenia od nich nie kupię.

Aha xkom taki pomocny - dzwoniłem na infolinię ze swoimi żalami, to miałem wrażenie, że pani mnie nawet dokładnie nie wysłuchała i spławiła jakąś formułką.
Obecnie czekam na tel z Chin kupiony po taniości i wam też to radzę robić. Zepsuje się coś to się kupi następne bez użerania się z infoliniami i czekania tygodniami na telefon.

#ucare #xkom #zalesie #ubezpieczenia
  • 9
@ZaQ_1: powinni tak zrobić, ale miesiąc czekałem na powtórne przybycie tel z naprawy i przyszedł w momencie jak żyłem na pudłach i miałem wszystkiego dość. Brak dostępu do kompa, brak neta, nawet nie wiedziałem gdzie mam ubrania, a masz tydzień na zgłoszenie uwag do jakości naprawy. Przepadło, więc ich to nie interesuje. Teraz w odpowiedziach nawet nie poruszają wątku kiepskiej naprawy tylko piszą, że to moja wina i tyle.
Czytałem, że
@bodzi_dzwunik:

Generalnie przytłaczająca większość ubezpieczeń laptopów/smartfonów oferowana w sklepach internetowych czy marketach jest gówno warta. Nie obejmują akurat tych rzeczy, którę się zazwyczaj zdarzaja. Kupowanie tego to strata kasy...
@CzakNorris: ciekawe jest to że raz: potknąłem się i telefon upadł było ok, a teraz wyślizgnął się jak wyciągałem go z kieszeni bo zawadziłem o nitkę już nie jest ok. Po prostu już im się nie opłacam i zaczęli mnie olewać. No ale naprawa najgorszym chińskim gównem była w sumie jeszcze większym uszkodzeniem telefonu, więc w sumie się nie liczy.
Odradzam i wszystkim będę odradzał. Lepiej mieć na dwie raty na
@bodzi_dzwunik: bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy z naszej strony zaoferować pomoc, opisane przez Ciebie sytuacje nie powinny mieć miejsca i wymagają interwencji. Prześlij nam numer zgłoszenia, napiszemy do ubezpieczyciela z prośbą o komentarz do całej sytuacji. Mamy nadzieję, że znajdziemy rozwiązanie tej sytuacji