Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki :)
Potrzebuję waszej pomocy. A mianowicie zamówiłem sobie pizzę poprzez pizzaportal.pl, wszystko ładnie idzie, aż do momentu płatności. Za pizzę zapłaciłem i kliknąłem chyba powrót do sklepu(czy jakoś tak to się nazywa) i nagle wyskoczyła mi strona dotpay, z napisem "czekanie na potwierdzenie płatności", myślę spoko czekam czekam, myślałem, że jakoś przeszło. Czekam 2 godziny i pizzy jak nie było tak nie ma, dzwonię do pizzerii, tam usłyszałem, że nie ma żadnego zamówienia do mnie. A pieniądze zjadło. Płaciłem poprzez pekao24przelewy. Tutaj moje pytanie, jak myślicie zwrócą mi pieniądze? Czy warto zadzwonić do pizzaportal i wyjaśnić sprawę?(chociaż w sumie to wydaje mi się, że to nie wina pizzaportal).
PS:Pizzę zamawiałem w niedzielę o 19. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego.
Proszę mireczki o pomoc.
#pizzaportal
#blad
  • 5
@hit_back: Miałem podobny przypadek z tym, że u mnie wyskoczył komunikat, że zamówienie nie zostało przyjęte, a kasę wcięło. Reklamacja w PizzaPortal zajęła mi nie więcej niż 5 minut. Pani na infolinii wszystko wyprostowała i zamówienie miałem tak jak chciałem.
Pieniądze Ci zwrócą. Wystarczy wysłać reklamację do PizzaPortal.