Wpis z mikrobloga

@veilofdisguise zależy gdzie. Jak masz ogarniętego mechanika to powinieneś się spokojnie zmieścić w ok 800 zł. To już wyższa granica. Części ok 300-400 i drugie tyle za wymianę. Pamiętaj że rozrząd należy wymienić w każdym nowo zakupionym używanym samochodzie jeżeli jest tam pasek. Nie wierz w żadne wcześniejsze wymiany jeżeli nie są dostatecznie udokumentowane.
@veilofdisguise szczerze nie miałem nigdy Volvo, ale też nie słyszałem o jakiś typowych usterkach s40. Jeżeli ma zawieszenie tylne jak w carismie to jest trochę kosztowne bo to wielowahacz. Przednie wahacze dolne też wymienia się całe i to koszt ok 350zl za stronę za lepsze zamienniki.
@Myrzyn przy przednich wahaczach można wymieniać końcówki i sworznie więc nie trzeba całego kupować. Z tyłu faktycznie skomplikowane i trochę droższe. Te silniki lubią układ zapłonowy w idealnym stanie więc polecam ori świece (100zl komplet), kable ("bugicord" też koło 100) i cewki - te są trochę drogie, ale już lepiej kupić ori pewna uzywke niż dziadowskie nowe (nie pokecsm bosha). Generalnie więcej to tylko pilnować blacharki.. ZwłasZcza progi, podłoga koło filtra paliwa
@klocu26 teraz pamiętam. Wymienialem te wahacze w całe u znajomego w carismie bo gniazda były już wyrobienie i sworzeń wchodził luźno więc nie zawsze się da.