Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej mireczki i mirabelki

Jestem przeciętnym, trochę wycofanym chłopakiem w wieku 25 lat. Swój wygląd oceniłbym na 6.5/10, nie jestem piękny ale i nie szpetny. Mam niezłą i całkiem dobrze płatną pracę jak na miejscowość, z której pochodzę, studiuję zaocznie, mam kilku dobrych przyjaciół, wiele różnych aczkolwiek nietypowych zainteresowań i pasji, jednak nigdy nie miałem dziewczyny. Poza jedną, pokrętną relacją z prostytutką (tak wiem - kiedyś się złamałem i postanowiłem skorzystać z jej ustnych usług). Pierwsze spotkanie, które miało przybrać konkretny scenariusz, potoczyło się jak spotkanie kolegi z koleżanką - długo ze sobą rozmawialiśmy. I tak kilka kolejnych spotkań aż byliśmy ze sobą przez 3 miesiące razem. Wierzcie lub nie ale nie doszło z nią do seksu, grała wielką księżniczkę. Rzuciłem ją, ponieważ zaczęła mnie olewać, prawdopodobnie wskutek tego, że zbytnio się starałem i zabiegałem o kontakt (dzisiaj widzę to z perspektywy czasu, tak, byłem głupi ale to była moja pierwsza bądź co bądź "dziewczyna")

Uważam, że byłbym dobrym, troskliwym i wyrozumiałym chłopakiem, jednak żyję w samotności a pieniądze wcale mnie nie cieszą i nie mogę poznać żadnej dziewczyny, pomimo zainstalowanych #tinder i #badoo. Jeszcze trochę i zacznę postrzegać się jako desperata, a ja tylko chciałbym mieć dziewczynę...co robić?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 13
pomijajac, ze to brzmi abstrakcyjnie to rzeczywiscie taktyka 2-3 miesiecy poznawania sie nie sprawdza najwidoczniej. sam to przechodzilem, inicjowac kontakt fizyczny jak najszybciej to mozliwe. nie uda sie to trudno.