Wpis z mikrobloga

• 0
@bonczo: Wycinali cały woreczek, czy tylko kamienie? Podobna sa kliniki gdzie tak robia. warto zwlekać czy lepiej sie od razu pozbyć tego ustrojstwa? No i czy odczuje brak woreczka gdybym sie zdecydowal usunąć całkowicie?
  • Odpowiedz
@miiihau: Usuwali całkowicie woreczek. Nikt nie wspomniał o usuwaniu samych kamieni, nie wiem czy to możliwe, może. Nie warto czekać, były próbowane metody z piciem oleju i jakieś inne różne pierdoły, ale nic nie pomogło. A czy odczuwa brak to zaraz spytam, bo było to parę lat temu, ale od tamtego czasu nic się nie działo i nie wskazywało na to, żeby było coś nie tak.
  • Odpowiedz
  • 0
@miiihau nie da sie usunac samych kamieni. Wszystko zalezy od ilosci i wielkosci zlogow oraz stanu pacjenta ale ogolnie u mlodych preferuje sie leczenie zachowawcze
  • Odpowiedz
  • 0
@Vitru: jestem przekonany, ze lekarz pierwszego kontaktu, z którym dzis rozmawiałem wspominał mi o metodzie usunięcia kamieni z zachowaniem woreczka. Moze mi sie cos pokielbasilo, dzieki!
  • Odpowiedz
  • 0
@miiihau nie ma metod inwazyjnych, sa natomiast [to o czym pisalem] farmakologiczne i ew ultradzwieki, jednak zazwyczaj jesli kamica jest pelnoobjawowa to usuwa sie to w cholere
  • Odpowiedz
@miiihau: Do tej pory nie odczuwała żadnego dyskomfortu, a przynajmniej nie takiego żeby domyślała się, że to wina brakującego woreczka. W każdym razie nie było żadnej wizyty lekarskiej z tego powodu.
  • Odpowiedz
  • 0
@Morituria: Nawet w wieku jesteśmy podobnym. Długo cierpiałas zanim Cie wzięli na operacje? Ja pierwsze objawy miałem w sierpniu, po zjedzeniu arbuza. Od tego czasu czasem mnie bolał żołądek i wymiotowałem. Byłem wtedy u lekarza, bo ból dwa dni, ale zatucie pokarmowe zostało ustalone. Przedwczoraj byłem na sorze - ale póki co wysłali mnie do domu.
  • Odpowiedz