Aktywne Wpisy
supra107 +257
Capcom to chyba dostał jakiegoś srogiego wylewu. Gra za 70 dolców, do tego 40 dolców mikropłatności, wszystko always online, a, i jak chcecie sobie zmienić wygląd postaci to kosztuje to was dwa dolce. Tak #!$%@?, zmiana wyglądu postaci w singlowej grze RPG kosztuje prawdziwą kasę, a i tak musicie mieć łączność z ich serwerami żeby w to grać. Na singlu #!$%@?. No ale da się przyzwyczaić, konsumenci wytrzymają, prawda? xD
#gry #
#gry #
Tworzę strukturę:
typedef struct {
float x,y,z;
char nazwa[DL];
struct PtList *NextList;//wskaznik na nastepna liste;
}PtList;
Jakaś struktura: PtList *wsk=(PtList*)malloc(sizeof (PtList));
Jakaś druga struktura: PtList *wsk2=(PtList*)malloc(sizeof (PtList));
Chciałbym adres drugiej przepisać do:
wsk->NextList.
Jak to powinienem zrobić?
Komentarz usunięty przez autora
PtList *wsk=(PtList*)malloc(sizeof (PtList));
Tylko wykop usuną *
W 58 lini się wywala:
https://dpaste.de/Xx1Q
struct PtList { float x,y,z; char nazwa[DL]; PtList* NextList;}
bo ta Twoja mi się wydaje jakaś dziwna