Aktywne Wpisy
luke-dolla7 +160
Pani redaktur my podpisali, ale my umowy nie czytali odcinek 2137
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt #heheszki
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt #heheszki
krucjan +237
W końcu wszystkie formalności dopięte i przesiadam się na nowe auto, c-elysee z 2014r 🥰
Dla mnie to jakbym z salonu wyjechał, całe życie jeździłem 20 letnimi gratami, które nawet w dniu produkcji uchodziły za gruzy. 10 letnia fura, która wygląda jak normalne, współczesne auto to jest dla mnie szok xD
Mam nadzieję, że posłuży z 5 lat.
#chwalesie #taxi #motoryzacja #szczecin
Dla mnie to jakbym z salonu wyjechał, całe życie jeździłem 20 letnimi gratami, które nawet w dniu produkcji uchodziły za gruzy. 10 letnia fura, która wygląda jak normalne, współczesne auto to jest dla mnie szok xD
Mam nadzieję, że posłuży z 5 lat.
#chwalesie #taxi #motoryzacja #szczecin
Oczywiście teraz Dział Sprzedaży musiał przepraszać klientów, firma musiała zapłacić karę i ciągle sprawa niezałatwiona. Wymyślili, że jako przeprosiny wyślą tym 6 tysiącom klientów bon rabatowy czy coś...i teraz najlepsze..cała firma, bez względu na dział ma oddelegować 10 osób by te przez dwa dni wkładały kupony do kopert i zaklejały je. Niektórzy wydadzą więcej kasy na dojazd do HQ niż to warte...
Dalej jest namieszane w danych, ale zamiast skupić się by to wyprostować to muszę zaklejać koperty..Taka to logika w japońskiej firmie. Klient się poskarżył, więc rzuć wszystko i leć udawać, że coś robisz by zadowolić klienta. Nie ważne czy to ma sens, czy rozwiąże problem, ważne aby wszyscy się poświęcili, ulali krwi i potu w ramach zadośćuczynienia. Wtedy klient doceni poświęcenie i już będzie zadowolony. A że problem dalej nierozwiązany to już mało kogo interesuje. Wszyscy zadowoleni, bo wspólnie, razem kleili koperty. Dział A - 400 kopert na godzinę, Dział B - 700 kopert, brawo prawie 200% normy.
Zauważyłem, że Japończycy uwielbiają proste rozwiązania, takie niewymagające dodatkowego myślenia czy analizy, idą na łatwiznę i nie przejmują się czy to ma sens czy nie.
Jeśli w podręczniku jest napisane co robić w takiej sytuacji to robimy, bez względu czy jest to adekwatne do zaistniałej sytuacji czy nie. Ważne by zareagować jak najszybciej i coś robić, razem i aby klient był zadowolony..
A ja jak zwykle...z pokorą i uniżeniem....
#japonia #gorzkiezale #amajapan #korposwiat
W zwiazku z tym, ze Ty rowniez pracujesz w japonskiej korporacji tez siedziesz po 15h dziennie?