Wpis z mikrobloga

Obiecaliśmy Wam #rozdajo więc robimy! Do zgarnięcia jest torba na laptoka Targus Classic 15-16", bardzo solidna z paseczkiem i wieloma kieszonkami w które można włożyć sobie Sagę oraz Czokoszoki, po czym pójść mirkować np. w piwnicy sąsiada ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Aby wziąć udział, trzeba dać plusa. Nowego właściciela torby, wylosujemy w poniedziałek około 12:00 za pomocą Mikrorandom (po wylosowaniu konta z nieistniejącą aktywnością lub młodszego niż tydzień, wybierzemy kolejne). Oczywiście na tym nie musi się kończyć cała zabawa. Zachęcamy do śmieszkowania w komentarzach, gdyż przyjemniej zleci nam czas do wyników :) Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszamy do lajkowania naszego FB: facebook.com/NTTSystem

#nttsystem #tylkodzienny
źródło: comment_UpYOYb1K6zRcnfa8X7VsG3L6LpQ9plpX.jpg
  • 76
@NTT_System: @jokefake: @Chudzinx:

Może sprzęt macie fajny ale nikomu nie polecam robienia zakupów w waszym sklepie on-line.

TL;DR Ich sposób dostawy towaru do klienta jest tak żenujący że od kilku dni chodzę w kółko po moim pokoju kiedy o tym myślę.

Kilka dni temu zamówiłem monitor, wziąłem wolne w pracy żeby odebrać paczkę. Wg systemu śledzenia paczki FedEx monitor cały czas jeździł z kurierem w aucie. No więc czekałem.
@przesympatyczny_pan: Wśród przewoźników, którzy obsługują nasze paczki (FedEx/DHL) nie ma reguły, który zostanie wybrany przy wysyłkach, jest to zazwyczaj najszybsza opcja, kiedy kurier może odebrać. Większość przesyłek ze sklepu tak czy inaczej idzie FedEx-em i klienci nie zgłaszają takich problemów, które napotkałeś i dlatego nadal ten przewoźnik realizuje przesyłki. Napisz do nas na priv - postaramy się usprawnić zwrot Twoich pieniędzy ;)