Wpis z mikrobloga

#wygryw #przegryw #rolnictwo #biznes #szukamwspolnika #szukampomocy #kiciochpyta pyta

czołem Mirki, niedawno założyłem konto, mając cichą nadzieję, że pomoże mi to w posprzątaniu swojego życia...

tldr: mam długi, których dorobiłem poprzez nieuczciwego wspólnika, sądownie dostałem gospodarstwo z którym nie mam co począć, bo nie jestem rolnikiem i mieszkam daleko, on również ma jeszcze resztki majątku, muszę cos z tym zrobić i spłacić częsciowo "jego" długi.

powoli godzę się z tym, iż w moim otoczeniu nie ma dla mnie autorytetu, nie mam się kogo doradzić, z kim skonsultować.
Ludzie, których słuchałem w połączeniu z moją naiwnością sprowadziły na mnie duże kłopoty.

od 2 lat aktywnie walczę, ale brakuje mi już pomysłów...

a więc jest tak:

było przedsięwzięcie, ale padło...
w ciągu ostatnich miesięcy, jak jeszcze żyło, tzw. wspólnik, sfałszował kilka faktur / dokumentów i wyprowadził resztki majątku...

jako rezultat wpadłem w długi, żeby uniknąć tragedii dogadałem się z wierzycielem i spłacam miesięcznie tyle i mogę.

to nie jedyny rezultat...

sądownie zostałem właścicielem niewielkiego gospodarstwa rolnego, które było zabezpieczeniem i miało należeć do nieuczciwego wspólnika, ale w praktyce okazało się, że mieszkają tam jego rodzice, bez umowy najmu, tak po prostu, nielegalnie zajmują budynek mieszkalny. On mieszka 2 km dalej w kolejnym gospodarstwie.

Wziąłem kolejną pożyczkę, tym razem na prawnika. Miał byc dobry, skuteczny i uczciwy, bo to najlepszy przyjaciel mojego serdecznego kumpla. Wygrał dla mnie sprawę, potem pismo do komornika.... a komornik odpisał, że obecnie już trwa egzekucja z jego majątku, na potrzeby innych wierzycieli.

Odbyły sie już dwie licytacje jego majątku (pola uprawne, pastwiska), ale w gminie nie było chętnego. Zresztą nawet jakby był, to kasa i tak idzie dla innych wierzycieli.