Wpis z mikrobloga

@kettu:
1. Stara sprawa.
2. To nie obowiązuje wprost -- Państwa muszą wprowadzić taką regulację na poziomie swojego ustawodawstwa.
3. To nie dotyczy pracowników, którzy mają w umowie podane miejsce pracy. A w polskich warunkach -- każdy chyba ma podawane miejsce pracy.
@Kejran: teleportacja jest nam potrzebna. aczkolwiek też uważam, że to jest problem - bo wolnego czasu zostaje zbyt mało. praca + dojazd 9h/10h, sen 8h (tutaj dobrze mają ci co śpią 6h i są wypoczęci. dla mnie 8h to za mało) to już jest nawet 18h a doba ma jedynie 24h.
@Polinik Zmniejsza mozliwy czas pracy, Zawodowy kierowca MUSI miec absolutnie wolne 11h na dob (z malymi wyjatkami, to skomplikowane). Egzekwowane jest przez ITD. Zadadza pytanie: a jak pan do pracy dojechal panie kierowco smieciarki? I pyk mandacik za brak wpisow. Ale tez jest to narzedzie na tzw DziadTransy i inne Januszexy ktore proboja przeorac pracownika bezsensu.

U mnie w praktyce, jezdze w kurierce ciezarowka z paletami. Taz w tygodniu za darmoche jakies
@Polinik Albo inaczej, moze latwoej do zrozumienia. Czas jazdy i czas pracy to jakby inne zagadnienia. Kierowca moze jechac "duzym" 9h na dobe i pracowac ogolnie 13h na dobe, i do tych 13h wlicza sie ten dojazd. W tych 13h misza być odpowednie przerwy. 11h na dobe ma być do swobodnego wykorzystania przez kierowcę. Z jednym wyjatkiem, ze w imię ratowania zycia i mienia może wtedy ruszyc auto. Ale tez to trzeba