Wpis z mikrobloga

@Dusza_Jest_Chaosem w tym silniku dostęp jest średni, bo ustawiony jest w poprzek i dość długi (5 cylindrów), wymiana dla mechanika to tak 4 na 10 gdzie 10 to maksymalna trudność. Za to cena części z tego co pamiętam jest przystępna, 1400 z robotą to moim zdaniem bardzo dużo.
@KollA a po co do tego wymieniać rolki osprzętu? Pasek to grosze, czasem w tym silniku psuje się napinacz, nie wiem jak teraz ale kiedyś był dostępny tylko w ASO
@klark: Mnie spec nie wymienił tych rolek od paska akcesoriów i później miałem gratis alternator do naprawy, wiem to kosztuje ale jak się robi rozrząd powinno się wymienić wszystko.
@klark: Zależy od modelu, u mnie jest po tej samej stronie, i nad rozrządem, więc aby wymienić rozrząd i tak mechanik musi zdemontować pasek akcesoriów. Wymienić może więc po drodze, cena powinna być ta sama.
@KollA ale pasek akcesoriów kosztuje parę zł, wymiana jest duzo prostsza niż rozrządu. Dodatkowo nie ma żadnej zależności między rozrządem a alternatorem, to nie pompa wody napędzana paskiem rozrządu. Rolkę sprężarki klimatyzacji i pompy wspomagania też wymieniales?