Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam poczucie źle podjętej decyzji. Zawsze interesowałam się sztuką, grafiką komputerową, fotografią, poezją itd. Pochodzę z małego miasta, w którym jedyny słuszny zawód to lekarz, prawnik albo inżynier, a wszystkie pozostałe to fanaberia, z których nie da się normalnie żyć. Zaczęłam tworzyć swoją grafikę i chciałam iść w tym kierunku - rodzice wybili mi ten pomysł z głowy. Chciałam zostać dziennikarką - to samo. Zaczęłam robić całkiem dobre zdjęcia - identycznie. Myślałam o studiach graficznych, ale ta opcja nawet nie wchodziła w grę. Największą porażką moich rodziców jest to, że nie poszłam na medycynę, z czym do tej pory nie mogą się pogodzić.
Ostatecznie poszłam na kierunek techniczny i jakoś przebrnęłam przez 3 lata bez żadnych tyłów, bo z matmą nigdy nie miałam problemu. Teraz jestem przed obroną pracy inżynierskiej i czuję bezsens tego wszystkiego. Nie mam siły nad tym pracować, w ogóle mnie to nie interesuje i absolutnie nie widzę siebie w tym zawodzie. Z drugiej strony boję się, że zaangażowanie się na maksa w coś innego od początku mając 22 lata, polegając dalej na pieniądzach od rodziców może nie wypalić. Cholernie żałuję, że byłam takim grzecznym dzieckiem i słuchałam się ich decyzji w kwestiach zawodowych.

Czy ktoś z Was zmienił drastycznie swój tok studiów między studiami I i II stopnia? Albo wziął gap year i pracował? Albo zaryzykował wejście w branżę, która na pierwszy rzut oka nie wydaje się specjalnie przynosząca zyski, ale jest Waszą pasją? Czuję się tak absolutnie wypompowana z wszelkiej chęci do pracy i do rozwoju, że nie wiem już, co robić :/

#pytanie #kariera

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak.