Wpis z mikrobloga

@Regru Wiesz, że takie oszczędności wyjdą Ci potem bokiem? Dla wielu Ukraińców oszukiwanie swojego szefa z Polski to punkt honoru. Lepiej daj zarobić dobre pieniądze Polakowi bo Ukrainiec sprzeda Ci pasy z naczepy i paliwo z agregatu. Jestem kierowca w dużej polskiej firmie i cieszę się, że nie ma żadnego ukrainca. Dosyć się o nich nasluchalem :)
@c1nu: mnie parę razy jechał ukrainiec, też już mam dużą niechęć, ale zauważyłam że to spedytorzy nie potrafią się dogadać z nimi, a nie że kiepsko wykonują swoją pracę...

@Regru: poza tym wiem że na jakimś lotnisku jest tak, że ukraińców nie wpuszczą, przerabiałam temat ze zaprzyjaźnionym przewoźnikiem, który takowych ma zatrudnionych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@absoladoo: Nie, pełnokrwistym Polakiem. Po prostu odsuwam się od amebowych uprzedzeń i podziałów. Mieszkam z Francuzem, mam czarnego dobrego ziomka, z Niemcami jak za pan brat, a i z Rosjanami lubię się wódki napić.
@Regru: Ja mam sie dostosowac do ukraincow? Skoro on nie potrafi sie dogadac ze mna po polsku/angielsku/niemiecku, to chyba on ma sie dostosowac do rynku a nie ja.
@c1nu: Skoro jak piszesz że potrafisz się dogadać po polsku/angielsku/niemiecku to może czas dodać do tego asortymentu ukraińcku lub rosyjski? Czy będzie jak #januszeprl i narzekał na zmieniający się rynek stojąc z boku? Pamiętaj że to dostawca usług dostosowuje się do konsumenta a nie na odwrót! Tak działa rynek. Trend jest widoczny i co raz mocniejszy: Jest napływ kierowców z Ukrainy to pewnie będzie się to nasilało. Dlaczego więc nie staniesz
@c1nu: Ale trwaj dalej w sowim przekonaniu, pojawią się spedytorzy, którzy zrozumieją na czym polega konkurencyjność i zwyczajnie Cię wygryzą ( ͡º ͜ʖ͡º) Relacja złotówy-UBER
@Regru:

Pamiętaj że to dostawca usług dostosowuje się do konsumenta a nie na odwrót!