Wpis z mikrobloga

Mam dla was RL pastę jaką przeżyłem w tamtym tygodniu. Nie dziękujcie.

tl;dr: Chcieli mnie wyruchać tak jak PiS was nie wyruchał i była beka troche. Staruszki łykają lepiej niż Szasza czarnego benisa.

Przeżyłem dzień jako wyjątkowy przedstawiciel handlowy. Myślę sobie, spróbuję tego fachu. 8h dziennie, zadowalająca jak teraz mediana wypłat, model sprzedaży B2B i do tego służbowy samochód. No nic! Spróbuję.
Znalazłem piękne ogłoszenie, osoby do wyuczenia, samochód służbowy, pełen komplet materiałów, szkolenia, blisko domu i w dodatku szybki rozwój. Po roku dostawałeś własne biuro, gdzie tylko chcesz.
Zgłaszam swoje CV i jest odzew, przychodzę na rozmowę. Pięknie wszystko wygląda. Jestem zadowolony, pytanie o stawki. Kalkulacja w głowie, jestem młody ale 2 500zł to moje minimum. Nie mam doświadczenia, więc powiem 2 500 z realną możliwością wzrostu wraz ze zdobywaniem doświadczenia. W końcu trzeba jakoś przeżyć. Dowiedziałem się, że to nie możliwe i przez pierwsze 1,5 miesiąca praca za ok. 2 000zł (zależne od umów) a później od 2 000zł w górę. No trudno, jakoś przewegetuję ten czas i spróbuję. Zostałem zaproszony na drugi dzień, żeby zobaczyć jak się pracuje.
Przyjeżdzam na miejsce. Przedstawiają mi mojego nowego trenera. #!$%@?, mam tu zbierać pokemony czy co, myślę? I w sumie się nie pomyliłem z tymi pokemonami. Tylko zamiast pokemonów były, no właśnie co. Ale do tego zaraz wrócę. Ładnie się przedstawiłem, na dworze zapaliliśmy fajkę bo czekamy na resztę ekipy. Wszystkie rangi jakie były, miały tam się zjawić. Wow, myślę poznam wszystkich i będzie fajnie. Odstawiłem się. Ubrałem najlepszy garnitur, najdroższe buty i ogółem dandysów stulejki świeżbiły jak mnie oglądały. Przychodzą ludzie w dresach i na sportowo ubrani. Tak, to byli z wyższych rang z POWAŻNYMI klientami. No #!$%@?, zaczynam. Idziemy po samochody służbowe.
#!$%@? w ogłoszeniu pisze jak byk:
“SAMOCHÓD SŁUŻBOWY”