Wpis z mikrobloga

@czarmander a ile masz jeszcze do zrobienia tej szkoły? Papierek warto miec, zawsze jakis "plus". Ale jezeli zaczynasz 1 rok teraz to bym najpierw poszedl do pracy, a za rok / dwa zaczal zaoczne. Badz wtedy gdy beda ci potrzebne (awans w jakims wiekszym molochu itp). Ja nie mam studiow a rade daje, zmieniam właśnie dlatego ze mimo iz hajs mniejszy - to ja mam teraz okres "studiow w praktyce". Zbijam "expa"
@Chaczins: No obecnie 3 semestr, uderzyłem od razu po technikum bo szkoda było roku, a jeśli chodzi o spedycję to dopiero naprawdę zacząłem się nią interesować jakieś 2 msc temu, trafiając na tagi ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiec zostało 2.5 roku. Niby w spedycji mógłbym i chciał robić, za 2 miesiące kończy mi się stołek w budzetowie wiec niby moge się koło spedycji zakręcić jakiejś. Ale sam
@Chaczins: w sumie ogłoszenia spedycyjne czasem w mojej okolicy są. Ale studia lub doświadczenie ( ͡° ʖ̯ ͡°) wiec chyba bez papierka spalony jestem + dużo jest januszowych firm z tego co widzę
@Chaczins: ja wiem, że teoretycznie wystarczy pracodawcy dać wypowiedzenie, da podpis - zanieść do kadr i szafa gra - w końcu sam tak robiłem już 3 razy :D, ale nie boisz się krzywych akcji? Ja zawszę wypowiedzenie mam w 2 kopiach, jedną zostawiam firmie, a druga trzymam dla siebie, żeby potem ktoś mi kwasu nie zrobił.
@ladzik: Nie trzeba, ale przezorny zawsze ubezpieczony. Jestem typem człowieka, który woli mieć "argumenty" w ręce niż sobie je odpuszczać.
Dla mnie to wydruk kilku maili, a otwiera mi zupełnie inne pola do negocjacji.

Wpis usunąłem z naturalnych względów :)
@Chaczins: Zależy kręci się to wszystko w transporcie bo jesteśmy tani w porównaniu z zachodem. Już widać, że Francja i Niemcy chcą rynek zamknąć dla PL (czytaj zrównanie płac). Teraz koniunktura jest w miarę dobra ale następne 2-3 lata to będzie głęboka recesja. Zresztą też kwestia tego co się chce robić bo nazwać się logistykiem to każdy może pytanie jaka to specjalizacja bo to tak samo jakbyś powiedział, że jesteś lekarzem
@adam-skowyt: Zrównanie płac to będzie najgorsza rzecz, jaka może się wydarzyć dla polskiego transportu, przestanie on być konkurencyjny. Studiuje logistykę, ale coś czuję, że będę musiał się przekwalifikować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Inzane: Niemcy i Francja planują pozbawić nas tego czynnika, który sprawia, że jesteśmy potęgą. Nic nie wartej pracy ludzkiej. Kierowca międzynarodowy niby zarabia te 5-6k ale to kasa za którą nikt w reichu jeździł nie będzie. Jeśli oni przeforsują minimalne stawki dla kierowców z rynku ubędzie lekko 20-30% ciągników, kierowców, spedytorów. To dla rynku armagedon. Ja sam studiowałem i pracowałem jako spedytor ale to nie było dla mnie. Kasa niby dobra