Wpis z mikrobloga

Kilka słów na temat bety BF1:

Plusy:
- niesamowita oprawa graficzna i dźwiękowa
- animacje pierwsza klasa
- nieoskryptowana imersja
- oczywiście to co lubimy najbardziej w battlefieldach czyli pojazdy
- dużo ustawień gameplayowych
- specjalne zestawy (rusznica, miotacz ognia) które można zdobyć przy spawnpointach

Minusy:
- kiepski komentator - neutralny, bez emocji, powinni dać taki jak w BF42 czyli podniesiony głos, rozkazujący, krzyki itd.
- połowa graczy wybiera zwiadowców (Scout) - powinni dać tej klasie tylko broń powtarzalną bez lunety, a snajperki powinny być rozstawione na ziemi tak jak specjalne zestawy np. rusznica przeciwpancerna albo zestaw tanka; ew. osłabić snajpy bo Rush wygląda jak walka wyłącznie snajperów
- medyk zbędny - bardzo dziwny system ticketów w którym póki co jeszcze nikt nie zjechał do 0 (oczywiście za mało grałem ale tak czy siak nie podoba mi się ten system gdzie lepiej popełnić samobójstwo lub nie czekać na medyka)
- medyk nie widzi kto potrzebuje pomocy - na mini mapie każdy trup ma czaszkę i nie wiadomo czy można revivować czy nie
- brak broni powtarzalnych bez lunety
- konie trochę zbędne, nie nadają się to ataku, tylko do szybkiego transportu (aczkolwiek to może być umyślny wybór projektantów i takie konie mają być, tylko do transportu), no i wciąż brak możliwości zamachnięcia szablą z lewej strony (!)
- można odradzać się przy każdym członku drużyny (a mogli jak w BF2 - tylko przy dowódcy składu przez co miałby większe znaczenie)

Ogólnie gra jest bardzo dobra, to są tylko moje zastrzeżenia i pewnie za słabo gram lub po prostu wymagam czegoś co tylko mi by się spodobało a z punktu widzenia balansu lub innych graczy mogłoby być złe.

#battlefield #battlefield1
  • 12
@djmatthaeus: 8/10 bo wady które wymieniłem nie są aż tak istotne, naprawdę da się przy tym dobrze bawić. Trochę się po prostu zawiodłem że gra idzie w tym samym kierunku co od lat. Z jednej strony gra jest trudniejsza i bardziej hardkorowa niż BF3. Ale z drugiej strony nic nie zrobiono aby był lepszy teamplay bo squady są mało istotne. Gdyby gracze mogli odradzać się tylko przy dowódcy jego znaczenie by
bardzo dziwny system ticketów w którym póki co jeszcze nikt nie zjechał do 0 (oczywiście za mało grałem ale tak czy siak nie podoba mi się ten system gdzie lepiej popełnić samobójstwo lub nie czekać na medyka)


@matt881: teraz startuje się od 0 ticketów i do końca czasu, kto ma więcej ten wygrywa. Jedyne co wpływa na ich ilość to przejęte flagi.
@matt881 muszę Ci zwrócić uwagę, że są karabiny powtarzalne bez lunety, bo sam takimi gram :P i nawet bez przybliżenia są się strzelać banie na daleki dystans. Ogólnie zgadzam się z Tobą, tylko do plusów dodałbym jeszcze dynamiczną pogodę, bo jest świetna :D I optymalizacja jest całkiem niezła. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej gry :)
@bartmx17: @zolcix: Faktycznie, zapomniałem że można dokupić broń lub dopasować :) Także ten minus odpada. Mimo wszystko niech tym snajperom lunety mocniej się trzęsą ;)

@ziel0ny: Zmienia się położenie kamery, ale dalej macha tylko prawą stroną.

@WilecSrylec: Dzięki. Rozumiem, że teraz przejęcie flagi ma większe znaczenie bo zdobywa się tickety.

I faktycznie jak wspomina @bartmx17 bardzo dobra optymalizacja (działa lepiej niż Battlefront) a zmiana pogody to coś co
@matt881: ale każdy rush wyglada tak jak piszesz - jedna drużyna gdzie masa ludzi to snajperzy i paru wariatów którzy próbują pushowac XD dopiero ustawienie na serwerze limitu snajperek pomaga(tak w bf4 sobie admini serwerów rush radzą)