Wpis z mikrobloga

Takie pytanie mam. Może ktoś napisze swoje zdanie na ten temat z własnego doświadczenia albo podsunie odnośnik do jakiś ciekawych statystyk.
Jestem ciekawy, czy firmom w małych miasteczkach (powiedzmy do 30k mieszkańców, typowe mniejsze polskie miasteczko), opłaca się w obecnym czasie tworzyć strony internetowe i czy sporo klientów dzięki nim zyskują w porównaniu do kontaktu za pomocą swoich kont na portalach, głównie facebook (też widzicie, że teraz nawet rybny pani Halinki z pod 3 ma swój fanpejdż? ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) Chodzi mi tu głównie o takie malutkie usługowo firmy, np. fryzjer, optyk.
I czy randomowi ludzie zwracają uwagę na ciekawą oprawę graficzną np. strony internetowej, albo styl prowadzenia fp (dużo info, ciekawostki, interakcja z klientami); czy to w jakiś sposób wpływa na powiedzmy typowego Wojtka, lat 30 ;p Czy myślicie że w Polsce (pojadę teraz ogólnikowo), mamy taki schemat, że przeciętny człowiek chodzi tam gdzie ma najbliżej, bo jest do tego przyzwyczajony/ czy może szuka najlepszej jakosciowo oferty w swoim mieście? Próbuje różnych opcji?

#rozkminy #webdev #socialmedia #firma #design
  • 6
@Dante15: głównie mają te strony żeby je wypozycjonować w google czyli muszą coś dla szerszego odbiorcy robić, takiego co przyjedzie, tak myślę reszta to fanaberia ale może mogą sobie pozwolić/mają złudzenia że to coś da.
@Dante15: strony? Cholera wie. Wiem tyle ze opłaca sie pozycjonowac bo dość łatwy hajs jest. Jakbym był mała firma w małym miasteczku to postawiłbym tylko stronę wizytówkę + Google moja firma zeby Janusz szukający w Google znalazł moja firmę zamiast konkurencji