Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#tfwnogf #przegryw #stulejacontent
Mam trochę inny problem niż (jak się domyślam) większość użytkowników powyższych tagów. Mianowicie? Jestem 'zbyt' przystojny. Od zawsze byłem grzecznym, cichym chłopakiem, typowa cicha woda, całe życie w piwnicy, przed komputerem. Z wyglądu też raczej byłem normalny, zresztą wtedy nie patrzyło się na to tak jak teraz. O co mi właściwie chodzi. Jestem przystojny, wysoki, wysportowany (chodzę na siłownie, kilka lat grałem w piłkę) wielu znajomych (w tym znajome) mowią mi od dawna bym spróbował swoich sił w modelingu, że jestem przystojny i się do tego nadaję. Jednak ja uważam że to kompletnie nie dla mnie, nie chcę iść na żadne castingi ani inne takie. Mimo swojego wyglądu nie mam żadnego doświadczenia z dziewczynami (22lvl), ba, wręcz się ich boję, jestem strasznie wstydliwy w ich towarzystwie. Mam kilku znajomych więc nie siedzę całe życie w piwnicy, na imprezy też chodzę. Gdy na przykład jestem na jakiejś imprezie wiem i czuję to, że jestem obserwowany przez dziewczyny, że im się podobam, uśmiechają się do mnie, patrzą się itd. To mnie jeszcze bardziej krępuje. Nawet zdarzało się, że faceci(!!) i to normalni heteroseksualni goście mówili mi, że jestem zbyt przystojny i żebym im 'nie zabrał wszystkiego' (oczywiscie w zartach, zadnej spiny). To juz kompletnie było dla mnie dziwne, choć dość śmieszne. Mimo że wiem, że im się podobam(dziewczynom, nie tym facetom) nie mam kompletnie odwagi podejść do nich i zagadać, czuję że się skompromituję. Nie raz dziewczyny same do mnie podbijały, zagadywały, lecz ja kompletnie nie potrafilem tego wykorzystać, przejąć inicjatywy, nic z tego nie wychodziło. Mimo swojego wieku i wyglądu nigdy się nawet nie całowałem, nie miałem dziewczyny. Zainstalowałem #tinder i to samo. Miałem wiele par, dziewczyny nawet czasami pierwsze pisały lecz ja dalej nie wiedziałem jak poprowadzić rozmowę, jak je podrywać. Sam chyba tylko dwa razy zagadałem pierwszy bo się wstydz