Wpis z mikrobloga

Mirki co powiecie o takiej merivie? Wiem Ze bierze olej ,trudno będę dolewał .Robie od 5 do 8 tys km rocznie,więc myślę że do litra góra.Jeżeli by się sprawdził to włożyłbym tak po pół roku #lpg Mógłby mi ktoś sprawdzić ten vin? http://olx.pl/oferta/opel-meriva-1-6-klima-bezwypadkowy-ksiazka-servis-jeden-wlasciciel-CID5-IDg89xr.html#b27e80d7bb #kupautozmikro #motoryzacja #samochody
Pobierz grekzorba - Mirki co powiecie o takiej merivie? Wiem Ze bierze olej ,trudno będę dole...
źródło: comment_ym3E0IsBWTnVT4uKTzXioodgD1hNqJRA.jpg
  • 27
@jakistamnick wiesz o ile wyższa jest ta temperatura? O kilkanaście stopni Celsjusza. Przykładowy test http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/3801-por%C3%B3wnanie-temperatury-spalin-pblpg-forester-turbo-2005/ czyli żadna różnica dla gniazd zaworowych czy cylindrów. W samochodzie który naprawiasz była po prostu źle ustawiona/dobrana instalacja i silnik pracował na ubogiej mieszance. Wtedy temperatura rośnie. Ale tak samo będzie na benzynie czy dieslu kiedy wtryskiwacz będzie uszkodzony i nie będzie podawał odpowiedniej dawki.
@Myrzyn: temperatura jest wyższa o koło 30-40 stopni ale to nie ma tak negatywnego wpływu jak wydłużony czas spalania w porównaniu do benzyny. Osoby jeżdżące na LPG maja jakieś klapki na oczach. Właściciel tej Toyoty próbuje usprawiedliwiać ze to nie wina gazu. Baa jakby tego było mało to próbował mi wmówić że on na tym zaoszczędził 5000 zl.

Ale jezdzijcie dalej na lpg i powtarzajcie że to jest wasze zbawienie. Bo
@jakistamnick dalszą dyskusja nie ma sensu, ludzie robią po 300k na samym gazie i im się tłoki nie topią. Ale tylko jak jest dobrze dobrana i wyregulowana. Ma to pomijalny wpływ na silnik. Na pewno nie taki żeby zamiast 1.55 płacić 4.60 za litr. Ale kto bogatemu zabroni :) jakbyś był miał wiedzę to zamiast biadolić na gaz, doradzilbyś i ustawił mu instalację dopasowaną do mocy silnika. Ale najprościej zwalić wszytko na
@Myrzyn: Wiedz doradź mi proszę jaką instalacje założyć do silnika 1zz-fe i powiedz mi jak rozwiązać w tym silniku problem regulowania luzów zaworowych (żeby było szybko tanio i bezproblemowo). W przypadku który opisałem bogatym jest ten co jeździ na gazie, policz sobie ile zapłacił mniej za paliwo i odejmij od tego koszt instalacji, koszt remontu silnika (który prawidłowo powinien zostać wymieniony), serwisu, droższych przeglądów itd.
@jakistamnick: w tym silniku regulacja luzów nie będzie tania i bezproblemowa :) ale dobierając odpowiednią instalację można nie zaglądać tam przez 50k km. Ja rozumiem, że przy słabo dobranej instalacji w tym silniku będą bardzo szybko siadać gniazda, ale na pewno nie będzie topić tłoków, co tam jest wsadzone? Co do gazu to reduktor acr01 czarny, wtryskiwacze pojedyńczo barracuda i sterownik stag qbox. Nic specjalnego, mocy tam jakiejś powalającej nie ma.