Wpis z mikrobloga

@Login_login: no to jak pisałem wcześniej, któryś serwis zgubił dane, miałeś takie same hasło na psnie i tam, ktoś uzyskał dostęp i kupił se kody twoją kartą.
Albo włam na @.
Polecam używać wszędzie gdzie się da weryfikacji dwuetapowej aby uniknąć takich skuch, a hasła generować losowe i trzymać np. w lastpass - a sam lastpass też zabezpieczyć weryfikacją dwuetapową.
  • Odpowiedz
@Login_login: Zastrzeż w serwisie wbk kartę, zadzwoń do nich i powiedz że chcesz zgłosić transakcje kartą (nazywa się to obciążenie zwrotne, chargeback) które nie były wykonane przez ciebie bo skradziono ci tożsamość w internecie.

Co do konta w psn, próbuj dzwonić do playstation polska, może ci odzyskają konto jak podasz dane karty która jest do niego przypisana.
  • Odpowiedz
To lecę do WBK to zrobić. Są jakieś szanse? Chciałem też napisać do Sony ale te linki w tej wiadomości to tylko dla angielskiego wsparcia a ja niestety starszej daty i "Ya govoryu po-russki" lub "Je parle français" i sam im nic nie napiszę po angielsku.
  • Odpowiedz
@Login_login: https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/contact-us/
tutaj masz nr na polską infolinie.
Przy czym ja bym póki co odpuścił odzyskiwanie konta, bo jak zgłoszisz reklamacje w banku to visa będzie dochodzić sprawy w sony. Jak odzyskasz konto psn to sony powie = no to jego konto, sam se kupił kody na 600zł, spadajcie na drzewo.

Tak więc polecam pierw ruszenie tego w banku, rozpoczęcie procedury chargeback, jak dostaniesz zwrot kasy na kartę to wtedy staraj
  • Odpowiedz
@Login_login: To blokuj kartę, przygotuj sobie jak najwięcej szczegółów i dowodów m.in ten email ze zmianą hasła, potwierdzenie użycia karty w celu zakupów kodów (screen z wyciągu) i składaj w wbk reklamacje.
  • Odpowiedz
Karta zablokowana, chargeback rozpoczęty, dokumentów (wydruku e-mail) nie chcieli bo i też nie było jak ich przyjąć - w oddziale BZ WBK połączyli mnie z infolinią...
Mają 30 dni na uznanie reklamacji.
  • Odpowiedz
@Login_login: A nie brałeś czasem darmowego miesięcznego abonamentu PS Plus? Bo był taki myk przez Sony zrobiony, że przy akceptacji darmowego abonamentu na miesiąc i jego zakończeniu zgadzałeś się na jego automatyczne przedłużenie na rok.
  • Odpowiedz
@MiHau3: Nie, nie, nic z tych rzeczy. Zresztą ostatni zakup na PSN był ponad 2 lata temu, a po drugie jak pisałem wyżej dostałem e-mail o zmianie adresu e-mail (ktoś przejął moje konto), po trzecie przelewy były 2 (abonament byłby chyba w ramach jednego?)
  • Odpowiedz