Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/staryalkus_joLzxR0el9,q60.jpg)
staryalkus +31
dzieciak odwalił i to srogo, mając 2.3 promila we krwi to się śpi na wersalce z nadzieją że koledzy nie wytną numeru a nie lata samochodem po mieście z dwiema pakami na liczniku xD jak widać drogowa bandyterka ma się w tym kraju dobrze zwłaszcza wśród "młodych gniewnych" co to na 18-stkę kupili sobie bmkę na trzech kołach żeby kręcić bączki pod marketem i przedłużać sobie penisa brawurową jazdą bez żadnego poszanowania
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/98b1b664b681b9e32aaaad1ba1909beb22c6e638d813d74b33bb515752abd12a,q60.png)
HausHagenbeck +21
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7dea8e79ed902c9f6d6daee46b2d384afe409de5761f6b4ac680bbf3bf12635f,w150h100.jpg)
Zależy mi na:
-Odpalaniu funkcji z cpp w skrypcie .lua i vice versa
-Możliwości używania klas i obiektów z cpp
-Odpalaniu wielu skryptów w wielu wątkach
Miło by było gdyby obsługiwał też zwracanie std::vectorów i dodawanie nie tylko całych klas, ale też tylko i wyłącznie jednego obiektu danej klasy już utworzonego w cpp.
Próbowałem:
-Selene - nie ma możliwości odpalenia wielu skryptów
-luacppinterface - nie jestem przekonany do tych coroutine, wygląda na to, że taki sleep i tak zawiesi wszystkie skrypty.
#programowanie
Robi wszystkie rzeczy o których wspomniałeś
Używałem, polecam
Tak jak masz w pierwszym przykładzie:
kaguya::LuaFunction f1 = state.loadfile("path/to/luascript.lua");//load file without execute
f1();//execute
to wywołaj po prostu f1() w nowym wątku, tyle razy ile chcesz
kaguya ma wbudowany garbage collector, sam wszystko zalatwi - to ma swoje plusy i minusy, wiadomo
A i tak jeszcze zapytam, ładowanie kilku plików do jednego "state"(tak jak zrobiłeś to w przykładzie) jest dobrym pomysłem? :P
@morsisko: zarządzanie tym to już Twoja kwestia. w końcu piszesz w c++, a nie w javie. :-) a odnośnie tej polityki: to zależy