Aktywne Wpisy

Brydzo +296
Telewizja, która skupia się na konkretach.
#debata
#debata
źródło: Screenshot 2025-05-23 205425
Pobierz
matthew1990 +15
Nawrocki mial za zadanie sie nie zblaznic i tego nie zrobil :-)
9 dni i odpoczniemy od tuskobotow
#debata
9 dni i odpoczniemy od tuskobotow
#debata




![Nieistniejące "masowe groby" w Kanadzie [fragment podcastu]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/b3e9c9a59dcfe98620d09f1ff3af46f41f3214293e5ad1cfb44dd94b2cc371d6,q80.png)
Zależy mi na:
-Odpalaniu funkcji z cpp w skrypcie .lua i vice versa
-Możliwości używania klas i obiektów z cpp
-Odpalaniu wielu skryptów w wielu wątkach
Miło by było gdyby obsługiwał też zwracanie std::vectorów i dodawanie nie tylko całych klas, ale też tylko i wyłącznie jednego obiektu danej klasy już utworzonego w cpp.
Próbowałem:
-Selene - nie ma możliwości odpalenia wielu skryptów
-luacppinterface - nie jestem przekonany do tych coroutine, wygląda na to, że taki sleep i tak zawiesi wszystkie skrypty.
#programowanie
Robi wszystkie rzeczy o których wspomniałeś
Używałem, polecam
Tak jak masz w pierwszym przykładzie:
kaguya::LuaFunction f1 = state.loadfile("path/to/luascript.lua");//load file without executef1();//execute
to wywołaj po prostu f1() w nowym wątku, tyle razy ile chcesz
kaguya ma wbudowany garbage collector, sam wszystko zalatwi - to ma swoje plusy i minusy, wiadomo
A i tak jeszcze zapytam, ładowanie kilku plików do jednego "state"(tak jak zrobiłeś to w przykładzie) jest dobrym pomysłem? :P
@morsisko: zarządzanie tym to już Twoja kwestia. w końcu piszesz w c++, a nie w javie. :-) a odnośnie tej polityki: to zależy