Wpis z mikrobloga

@damian-ppracc: u mnie obecnie jest 18 cali x 8j , 235/40. Trakcja trochę lepsza niz na fabrycznych kołach (pół cala węższe i węższy profil 225/40) ale jeszcze dużo brakuje żeby móc tym dobrze wykorzystać moc. I to mimo fabrycznej szpery. FWD się nie nadaje ;)
@MichasQGP: no jesli chodzi o starty z swiatel to srednio sie nadaje bo esc zamula samochod, ale do robienia januszy w bmw serii 3 jak najbardziej. Najlepsze w tsi jest to ze ma moment obrotowy jak diesel :) Ale mimo wszystko moje stare audi s3 z napedem na 4 buty mimo prawie 100km mniej robilo lepszy czas do setki, pewnie tez kwestia dsg.
@MichasQGP: No opony maja juz nalatane 70tys przebiegu, sa troche lipne ale narazie szukam felg. Mysle ze zejdę z tym do 5.5 sek na nowych oponach i jak zrobie cos z ciezko wchodzacym 3 biegiem. Driftboxem. Realnie wychodzi to na zegarze jakies 108km/h wtedy tam pokazuje ze dopiero jest faktycznie setka.
@damian-ppracc: przy 350 koniach, myślę że gdzieś 5.7 - 5.8 powinno być realne. Felge, jak Ci się zmieści, polecam 8.5 cala szeroką. Przy tej mocy się przyda. A biegi idzie wyregulować. Do tego ewentualnie dorzucić short-shifter i będzie git. Na swojej (dlugiej) liście zakupów tez mam modyfikację do skrzyni.
@vajroos: ja posiadam golfa 4, nie dla szpanu, tak jak ty to gowno, tylko dla niezawodności i niskiego spalania. Zrobiłem nim prawie 180 tys i wymieniłem w nim tyle co nic. Nigdy mnie nie zawiódł na trasie. A tym szmelcem co masz bym się bał ruszyć nawet do Niemiec, bo ADAC musiałby już go ściągać na lawecie z autostrady do najbliższego serwisu. Widać kto na siłę próbuje przedłużyć sobie o kilka