Wpis z mikrobloga

@Klejnot_nilu: całkiem przyjemnie sie trzyma ja w rękach, bardzo dobre materiały użyte do obszycia. Nie wiem jak bedzie w tańszych wersjach. Np w podstawowej wersji fotele bedą z materiału a nie alcantary czy skory łączonej z materialem jak tutaj
@MichasQGP: To tylko wskazowka kiedy najlepiej zmienic bieg. Generalnie kreci sie 7-7,5 zalezy od biegu. To benzyna.


@damian-ppracc: 7.5 k rpm? Coś dużo chyba. Czerwone pole się może zaczyna ciut za wcześnie na tych zegarach, ale chyba pałowanie tsi do 7.5 k to trochę dużo. Do 6.5 k max chyba się to kręci, chyba że masz zdjęty jakiś ogranicznik?
@MichasQGP: tzn tak to jest manual kreci sie te 7-7,5 ale czy tak sie krecil seryjnie? Nie wiem. Ja robilem w nim chip tuning, kompletny wydech, wlozylem inne turbo i uklad dolotowy. 350ps ma aktualnie :)

Edit: nie paluje go do 7,5k rpm ale czasem ciezko wchodzi trzeci bieg jak wlasnie za mocno pociagne go na dwojce i obserwowalem ze to sie dzieje powyzej 7k rpm.
@damian-ppracc: aaa no to wiele, wiele tłumaczy. Fabrycznie frka nie podkręci powyżej 6 - 6.5k z tego co wiem. Na jakim turbo teraz jeździsz? W moim MPSie padło fabryczne turbo i musiałem wymienić, więc przy okazji też trochę moc podniosłem. W tym roku jeszcze jak się uda zmienię układ dolotowy i może się zamknie w 320 KM.
No i jak trakcja u Ciebie? W seatach jest szpera mechaniczna jakaś?