Wpis z mikrobloga

@sinuh: Źle mnie zrozumiałeś, jeśli tylko nie pracujesz jako akwizytor to szanuję mocno, nie narzekam na pomoc technicznna orarge (o dziwo), o dziwo u nas są sami profesionaliści (podkarpacie)
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@gipson_90 to gdzie mieszkasz nie ma znaczenia, i tak losowo przydziela Ciebie po całym kraju do konsultanta. Więc równie dobrze mogłeś trafić na mnie :)
  • Odpowiedz
@sinuh: teraz mam taką sprawe że od 7 miesięcy walczę o otrzymanie prezezentu z orange bo do tej pory nie wysłali :) Jakiekolwiek wiadomości na infolinie, czy na serwis czy się logując i składając reklamacje to masakrs, zero odpowiedzi, wkrótcre zrobię wykop o tym ;) Od lutego mnie zlewają i zero odpowieedzi w żaden sposób komunikacji, ale Ty bądż dobrym mirkiem ()
  • Odpowiedz
@sinuh: boje się że po tym czasdie uznają że już mają to w dupie (,)
Chciałem dysk zewnętrzny 500gb ( w lutym!) a proponowali mi w kwiwetniu 320 gb mowiac ze innych niee maja, jak na stronie dawali inny model 500gb ale thoshiby ale nie goodrama.
  • Odpowiedz
@sinuh: Najważniejsze jest aby ustalić przyczynę, tj wersję dla klienta, klienci lubią uzasadnienie jakiekolwiek by nie było. Potem już tylko pozostaje zrzucić to na sytuację losową, sytuację losową odnieść do jego życia i taki klient zacznie rozumieć. Ja widzę cały czas ten sam tekst: nie działa bo mamy awarię. Słabe uzasadnienie i traktowanie klienta jak idioty. Pozdrawiam :)
  • Odpowiedz
@sinuh: Zdarzyło mi się, że zrzucałem winę na rząd i polityków ;D akurat nie w kwestii technicznej tylko ogólnie niezadowolenia klienta z jakiegoś rozwiązania
  • Odpowiedz