Wpis z mikrobloga

@r5678:
Ale Ci ten słownik #!$%@?ł teraz :D Jakbyś udaru dostał :P

Nie lubię: utartych schematów, szufladkowania człowieka przez pryzmat posiadania danej marki.. Spinam tak za każdym razem w sumie taki człowiek jestem, że tylko argumentacją mnie przekonasz.
@Naciass: Będzie pikać jeśli ustawisz to w NCSie w module KMB.

@qwertyu: Po wyłączeniu silnika/przekręceniu klucza w pozycję 0/wyjęciu klucza wyłączają się światła mijania. Zostają tylko pozycyjne.

@Jabel: Tagfahrlicht zakodujesz w E46 od 2001 r. W przedlifcie i E39 zostaje przestawienie homologacji z ECE na US, świecą kierunki jako obrysówki ale wystarczy podmienić jeden skrypt w NCSie i dzienne zaczynają świecić jak w polifcie.

@damian_co_dalej: jeśli masz LCM
W przedlifcie i E39 zostaje przestawienie homologacji z ECE na US, świecą kierunki jako obrysówki ale wystarczy podmienić jeden skrypt w NCSie i dzienne zaczynają świecić jak w polifcie.


@Bajaderka_Z_Ryby: masz gdzies instrukcje jak to zrobić ? moze byc priv :)
@chaberr: no to przecież tak jest np. w Renault (ewentualnie po otwarciu drzwi kierowcy lub 10 minutach, zależy czy ma pełne HF czy nie i czy jest włączony odpowiedni tryb) które chyba się wlicza do francuzów.
w normalnych samochodach (fiat)


@etimeel: ( )
Jebłem, dobry żart ;).
Btw: nienawidzę, jak auto wie lepiej ode mnie co chcę zrobić. Jak chociażby durny fiat, który wyłącza światła jak wyłączam stacyjkę (a może chce sobie poświecić przy zgaszonym silniku?), włącza tylną wycieraczkę jak cofam, czy blokuje mi wszystkie drzwi jak się rozpędzam. Po prostu tego nienawidzę.