Wpis z mikrobloga

@koorekk: nic. to taki zwykly hate miedzymarkowy. Ale osobiscie nienawidze pokretelka swiatel rodem z niemca. Swiat aut dzieli sie na 2: pokretelko niemieckie obecne co najmniej rowniez w fordzie i pokretelko francusko-wloskie przy kierownicy w migaczu, obecne co najmniej w fiacie, peugeotcie i subaru. To niemieckie jest dla mnie mniej intuicyjne i czesciej zapominam o wylaczeniu nim swiatel. To w migaczu pozwala ci na szybkie spr swiatel podczas jazdy (reka na
@etimeel:
Jeździłem fordem i fiatem. W fordzie nie było do czego się przypierdzielić pod względem elektrycznym, ale we fiacie musiałem stycznik dorzucić, bo ufajczyła mi się manetka. Także ten..

@Kreation: E46.

Wiecie Panowie.. #!$%@? mnie co jest w innych autach ;) Nie widzę problemu w automatyzowaniu urządzeń w samochodach, ale jestem zdania, że ułatwianie niektórych zadań może powodować problem.

Włączenie i wyłączenie świateł to nie jest jakaś filozofia, nad którą
@etimeel:
Swoją drogą sprawdzę czy jest taka możliwość w tym bmw. Nawet elektrycznie to zorganizować na styczniku.

Edit.: Jest opcja aktywacji świateł do jazdy dziennej. Pracują tylko z kluczykiem w stacyjce.
Włączenie i wyłączenie świateł to nie jest jakaś filozofia, nad którą trzeba pochylać się przez pół życia.


Podobnie jak pierdyliard innych rzeczy które się dzieją automatycznie gdy odpalasz współczesny samochód ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ta funkcja mogłaby być nie zautomatyzowana, bo jedziesz w deszczu i mija Cię samochód widmo na "diodo dziennych" światłach, bo "kierowca" wrzucił pstryk świateł na automat zamiast włączyć normalne światła, które umożliwiałby określenie jego
@Naciass:
Własnie problem z tym.. że mam z tym problem :P
Najprawdopodobniej mikrostyki w zamku drzwi kierowcy. Czasem działa czasem nie, ale cena oryginalnego nowego zamka w ASO mnie wystawia z butów więc póki co przekładam ten wydatek ile mogę.
cena oryginalnego nowego zamka w ASO mnie wystawia z butów


@koorekk: Odwiedź fora BMW, oni tam czasem mają patenty na naprawy. Mnie w audiku zepsuła się klamka od klapy bagażnika, cena nowej też mnie wyrzuciła z butów, wszedłem na forum, był opis jak naprawić ze zdjęciami, wydrukowałem, zaprzyjaźniony mechanik zrobił w pół godziny za 70 zł, tylko mechanik musi być normalny, a nie z wybujałym ego że nie będziesz mu mówił
@RBBN: To po kiego to piszesz ?

@AvantaR: Ano zacne :D

@qwertyu: Dla mnie normalne światła to takie, które mają włącznik i wyłącznik. Pozostałe to światła zautomatyzowane :P Ale ile ludzi tyle racji

@Mordeusz: Przeprowadzałem się niedawno. Dużo latania i mało czasu na takie szukanie i grzebanie w furce keidy w domu jeszcze wszystko w kartonach :P
@Jabel: nii, tagfahrlicht (w sumie to są DRL EU) jak ustawisz na "aktiv" w ncs expert to robi takie coś, że światła zostawiasz w pozycji "mijania" i przy wyłączeniu zapłonu one gasną ;), w przedlifcie e39 i e46 nie udało mi się zakodować dziennych amerykańskich (DRL US) czyli długie na 18%
@koorekk: Tak to jest jak się kupuje samochód projektowany przez osoby które nie używają samochodu. W przemyślanym aucie mijania dzialaja tylko po zaplonie, wiec jak zostawisz włączone to po wyłączeniu silnika mijania zgasną i zostanie pozycja plus tyl, a to nie rozladuje aku do stanu ze nie przekreci rozrusznikiem
@r5678:
Dziękuję za Twoją opinię. #!$%@? mnie ona boli ^.^

Krytykowanie wyborów innych bez uzasadnionej przyczyny zostaw do grona znajomych, którzy to tolerują.
Skąd Ty wiesz, że e46 był projektowany przez kogoś kto nie jest/był kierowcą.
Rapp, Popp to Wy ?
#!$%@? sorry windows phone here i ten cholerny slownik. Musze ręcznie pisać. Chodzilo o to ze to wcale nie byla krytyka. Nie wiem czemu tak na poważnie wszystko odbierasz. @koorekk:
@r5678:
Ale Ci ten słownik #!$%@?ł teraz :D Jakbyś udaru dostał :P

Nie lubię: utartych schematów, szufladkowania człowieka przez pryzmat posiadania danej marki.. Spinam tak za każdym razem w sumie taki człowiek jestem, że tylko argumentacją mnie przekonasz.
@Naciass: Będzie pikać jeśli ustawisz to w NCSie w module KMB.

@qwertyu: Po wyłączeniu silnika/przekręceniu klucza w pozycję 0/wyjęciu klucza wyłączają się światła mijania. Zostają tylko pozycyjne.

@Jabel: Tagfahrlicht zakodujesz w E46 od 2001 r. W przedlifcie i E39 zostaje przestawienie homologacji z ECE na US, świecą kierunki jako obrysówki ale wystarczy podmienić jeden skrypt w NCSie i dzienne zaczynają świecić jak w polifcie.

@damian_co_dalej: jeśli masz LCM
W przedlifcie i E39 zostaje przestawienie homologacji z ECE na US, świecą kierunki jako obrysówki ale wystarczy podmienić jeden skrypt w NCSie i dzienne zaczynają świecić jak w polifcie.


@Bajaderka_Z_Ryby: masz gdzies instrukcje jak to zrobić ? moze byc priv :)