Aktywne Wpisy
SaintWykopek +110
Na wykopie wystalkowano kiedyś laske po pieprzyku na brzuchu. Głupie wykopki zamiast wspierać #wgw od #ladnapani zgłaszali dziewczynę na uczelni. Tak, wyrzucono ją ze studiów.
#czarnyhumor #afera
#czarnyhumor #afera
Banderoza +251
Jestem behapowcem w pewnej firmie. Nadzoruję ponad 200 pracowników. Powiem tak. Kierowcy ciężarówek to są największe matoły z jakimi w życiu pracowałem. Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy. Nie da się! chociaż bym wychodził z siebie i stawał obok to się #!$%@? nie da. Im się mózgi resetują metr za progiem sali szkoleniowej. Codziennością jest, że oni nie
Meblujemy z żoną mieszkanie. Oczywiście łamiemy dekalog nacjonalisty i większość rzeczy kupujemy w Ikei. Inne elementy dekoracyjne czy wykończeniowe w Castoramie czy Leroy Merlin.
Przyszedł czas na zakup zasłon. Niedaleko mamy salon Agata Meble, to tam skierowaliśmy swoje kroki. Wybraliśmy zasłony z zamiarem przymierzenia, idziemy do kasy. Pytam jeszcze na wszelki wypadek, czy akceptują zwroty.
Odpowiedź brzmi: Nie.
Tylko wymiana, do trzech dni od daty zakupu.
Tak się skończyła moja przygoda z tym przedstawicielem polskiego kapitału, bowiem więcej tam stopy nie postawię.
Ich sprawa, jakie mają podejście do klienta, dla mnie jest ono nie do zaakceptowania, toteż z nich rezygnuję. Kiedy kupujesz meble i urządzasz mieszkanie, nieraz nie wiesz, czy ten śliczny kawał szmaty, czy te pięknie poskręcane deski akurat będą pasowały do twojego mieszkania, innych w nim mebli, koloru ścian, padającego światła. Logiczne jest, że czasem chcesz coś przymierzyć i jak ci nie podejdzie, robisz zwrot. Nie ma z tym problemu Ikea (bezterminowe zwroty), nie ma Castorama, nie ma Obi, nie ma Leroy Merlin. Oddajesz towar, dostajesz hajs z powrotem.
Polska cebula jednak postanawia, że jeśli już ktoś zostanie ich klientem, to ma być też pewnego rodzaju niewolnikiem. Przecież nie jest im żal towaru, skoro akceptują jego wymianę. Nie, chodzi o to, że jeśli już coś kupiłeś, to niezależnie od tego, co byś jednak wolał w to miejsce, hajs ma zostać u nich.
Zatem dziękuję, do widzenia.
Zagraniczny kapitał 1:0 Polski kapitał.
#4konserwy #neuropa
a korelacja czysto przypadkowa
@Slonx: jeśli przedsiębiorca oferuje takie "promocje", to potem zwrócony towar sprzedaje albo w przecenie, albo o zgrozo, kolejnemu, nieświadomemu klientowi. Jeśli przedsiębiorca towar przeceni - to zarabia mniej - i żeby sobie to wyrównać, pewnie generalnie podwyższa ceny dla WSZYSTKICH.
Nie chciałbym przepłacać, tylko dlatego, że są ludzie, którzy nie potrafią się zdecydować
A co jest złego w ponownej odsprzedaży nieuszkodzonego i nieużytkowanego towaru?
Po co ma przeceniać nieuszkodzony i nieużywany towar?
Dlaczego Ikea czy Castorama nie robią problemów i nie postępują jak napisałeś?
@Slonx: ja tam bym nie chciał kupić zasłon macanych nie wiadomo przez kogo, nie wiadomo ile razy i z niewiadomo jakim kurzem zebranym podczas rozwieszania cholera-wie-gdzie - wychodzi na to, że "nowe" zasłony, już na start trzeba wyprać.
Jest używany.
@fledgeling: cumplu myślisz, że na magazynie i produkcji tak się pieszczą z twoimi nowymi zasłonami? Nie mówię, że od razu lecą je macać z rękoma #!$%@? farbą, ale jak boisz się zakurzonych
A w przypadku tego gościa wyżej, chodzi o kurz i to że coś "nowe" nie jest wcale nowe. Bo często trudno zobaczyć, że na zwróconym towarze są jakieś uszkodzenia, brud itd.