Wpis z mikrobloga

@Ciuliczek: niestety, to samo zauważyłem. Moje kierunki miały po kilkanaście przejazdów w okolicach weekendu, teraz są ... 2.

Przerzuciłeś się na jakieś grupy FB? Bo nie wiem gdzie się ten cały ruch przeniósł, a Yanosik jeszcze nie ma społeczności niestety.
  • Odpowiedz
@kultywator: tak przerzuciłem się na grupy FB, ale muszę przez to trochę drogi nadrabiać (np. wjeżdżać do centrum Krakowa). Jest to trochę niewygodne, no ale mieć 6 dych a nie mieć to jest jednak różnica.
  • Odpowiedz
@kultywator: fajnie, że wyłapałeś. Tak, startujemy z promocją dla pasażerów, ale i kierowcy powinni być zadowoleni. Jeśli się sprawdzi, to być może będzie kontynuacja ( ͡º ͜ʖ͡º). [Jacek]
  • Odpowiedz
dzięki, Ciuliczku za docenienie naszych starań. Miłe słowo zawsze w cenie. [Jacek]


@BlaBlaCar: Myślę, że słowa wielu użytkowników byłyby inne jakbyście wyszli z odpowiednią komunikacją zamiast powtarzania jak mantrę, wyuczonych formułek i wmawiania że jest lepiej, mimo że większość widzi i większość mówi, że jest gorzej. Skoro traktujecie użytkowników jak idiotów, to musicie się liczyć ze słowami hejtu. Takie życie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@poczekaj: jak pisałem - wskaż, gdzie kiedykolwiek użyłem tutaj odpowiedzi z szablonu ;>. Nikt nikogo nie traktuje jako idiotę. Serwis się zmienia, tak jak wiele narzędzi. Nie jest gorzej. Jest inaczej. Dla niektórych lepiej, dla niektórych być może gorzej - zawsze tak jest ze zmianami (pamiętasz hurr-durr przy każdej zmianie layoutu wykopu?). Widzimy, jak wyglądają wskaźniki korzystania z serwisu i niech to, że nadal trwamy przy pewnych decyzjach (które byśmy
  • Odpowiedz
@BlaBlaCar: Nawet jeżeli Ty nie wklejasz formułek, to nie oznacza że nie stosujecie takiej formy przekazu, bo wystarczy zobaczyć co się dzieje na fanpejdżu. Wiadomo, że trudno byłoby kreatywnie przez trzeci miesiąc odpowiadać na te same zarzuty, ale widać jednak brak skutecznej komunikacji. Fakty są takie, że pasażerów trochę ubyło, ale nie ubyło jednak anulowanych rezerwacji i osób które postanawiają się nie stawić na przejazd bez uprzedniej rezygnacji, czym tak
  • Odpowiedz
System też jest dziurawy, bo na przykład pasażerka która nie odwołała przejazdu i nie stawiła się na miejscu dostaje zwrot prowizji, a chyba w systemie powinniście widzieć czy rezerwacja była anulowana, czy nie. A potem jeszcze jakimś cudem otrzymuje wgląd w komentarz który ja jej wystawiłem. Dając mi ocenę negatywną za to, że się sama nie stawiła, nie odwołała przejazdu i ani razu nie odezwała, odnosi się do tego co napisałem w
  • Odpowiedz