Wpis z mikrobloga

Cześć.

Korzystał ktoś z Was może z usług firm sprawdzających samochody i robiących z nich raporty przed zakupem? Koszt takiego raportu w wersji najwyższej to około 500zł.

U mnie problem polega na tym, że nie znam się na samochodach na tyle dobrze by zauważyć jakieś szczegóły czy odgłosy, które mogłyby wskazywać na jakieś poważniejsze usterki w aucie. Wśród rodziny mam 3 facetów, którzy ostatnio byli kupować samochód dla brata od mojej dziewczyny ale wyglądało to tak, że przyjechali i w ciągu 40 minut załatwili całe oględziny auta z podpisaniem umowy bo auto niby wyglądało na idealny stan - akurat tu się im poszczęściło bo auto naprawdę dobrze się sprawuje ale zawsze mogli jednak zostać wkopani w jakiś przekręt.

Druga opcja to znajomi mechanicy z warsztatu samochodowego ale nie wiem czy będą mieli czas by ze mną jeździć po okolicach.

Co do sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej to wydaje mi się, że nie wszystko będzie tak dobrze sprawdzone jakby mogło być.

Dlatego zastanawiam się nad takim moto-raportem - oglądałem te raporty w sieci i robią naprawdę duże wrażenie + najważniejsze w nich jest ten obiektywizm sprawdzających - ja wiem, że jestem za bardzo napalony na kupno samochodu więc mogłoby to się źle skończyć.

Auto na które się zdecydowałem to Opel Vectra C z silnikiem 1.8 benzyna. Niestety jest duża rozbieżność cenowa tych samochodów - od najtańszych za 11.000zł do niby lepiej utrzymanych w okolicach 18.000zł(interesuje mnie max 2005 rocznik - tylko na tyle mnie stać).

Co byście zrobili w mojej sytuacji?

#motoryzacja #samochody #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #pytanie
Vojak - Cześć.

Korzystał ktoś z Was może z usług firm sprawdzających samochody i r...

źródło: comment_RDrdZS8ABCoGC7yBMA5oiClsro8taeyL.jpg

Pobierz
  • 13